Petra Kišová

Tisíckrát ... a nic

Lehce nostalgická vzpomínka na kruté války dřevěnými zbraněmi. Věnováno všem odvážným holkám, co to ještě nevzdaly.

3.5.2012 v 17:26 | Karma: 5,01 | Přečteno: 472x | Diskuse| Ostatní

Petra Kišová

Seš stará konzerva

... řekla mi dcera, když jsem jí přiznala, že jsem v životě nestáhla žádnou písničku z internetu. Řekla to mile a určitě to nemyslela nijak zle, ale já se nad sebou konečně zamyslela.

22.4.2012 v 11:06 | Karma: 25,11 | Přečteno: 1056x | Diskuse| Ostatní

Petra Kišová

Miluji diskutéry. Všechny!

Na blogu iDnes jsem jeden rok, mám za sebou stovku článků a bezpečně vím jedno: blog bez diskuze je nevyvážený a tak trochu kulhá. Asi jako jednonohá baletka - ta taky může tančit, skákat, dokonce i točit piruety, ale stejně se nikdy nedokáže postavit pevně na zem.

27.2.2012 v 15:42 | Karma: 19,78 | Přečteno: 1094x | Diskuse| Ostatní

Petra Kišová

Padesátka na krku!

Ano, ano, čtenáři mí věrní, co chodíte i na soukromý blog: je to tady! Právě v den půlročního výročí mého působení na iDnes jsem se přistihla při psaní textíku s pořadovým číslem padesát. Přiznám se vám, že to takhle pěkně nevyšlo úplně náhodou, ale tím si nenechám kazit radost a vůbec: jdu pro šampaňské!

3.9.2011 v 9:03 | Karma: 4,97 | Přečteno: 455x | Diskuse| Ostatní

Petra Kišová

Se zlatem na polštáři

(noční přepadení ve třech fázích) .

28.8.2011 v 23:13 | Karma: 4,36 | Přečteno: 360x | Diskuse| Ostatní