Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Don don

10. 3. 2011 22:22
no

mně jen překvapil krypl s ypsilon. Madam, tam patří i měkké. Když já to musel napsat. Mně to bije do očí:-)

0 0
možnosti

Vrah

11. 3. 2011 9:34
Re: no

Co vám ten „krypl s yspilon“ překvapil? A co vám to bije do očí?

Já jen tolik, že když někdo rajtuje na pravopise, neměl by si plést tak zásadní věci, jako jsou mě/mně.

2+4) koho/čeho/co: mě, mne

3) komu/čemu: mi, mně

Jednoduché jak facka. (Snad s výjimkou archaismů, jako jsou „kdo s koho“ nebo „být s to“.)

0 0
možnosti

Stobka

10. 3. 2011 19:57
téma ohrané ale vtipně zpracované

R^

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS