Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

delora

12. 4. 2011 17:02
oprava

Milá paní novinářko, nevím, jestli komentáře čte, ale přece jen se odvážím...

Nevím, jestli jste zaregistrovala, jakou pěknou štvavou kampaň organizovala MFD před pár lety, když v bílém plášti zjišťovala, jak se dá nahlédnout do dokumentace... Ad výsledky: Lékaři, poučení touto akcí, po telefonu obvykle sdělují jen "leží tu, žije"... Líbilo by se Vám, kdybych Vaší lékařce zavolala já, představila se vaším jménem a zjistila třeba, že máte zvýšené jaterky (což může být známka alkoholismu) a tím Vás zdiskreditovala? Nebo kdybych zrovna seděla v ambulanci a ty výsledky slyšela? Tipla bych si, že asi ne...

Ad snímky: v nemocnici se naprosto normální, že snímky se sdílí pomocí tzv. PACS, tedy že je má k dispozici kterékoliv oddělení a trvale, jenže soukromý ortoped takhle nefunguje, především proto, že by to pro něj bylo nehorázně drahé...bývá standard, že snímky Vám vypálí, tomu nerozumím, proč se tak nestalo

0 0
možnosti

delora

12. 4. 2011 17:06
Re: oprava

ad papírová karta: ta má své místo, především proto, že pacienti jednomu lékaři přináší závěry vyšetření jiných lékařů, tedy papír, který si někam založit musíme, abychom pak ještě někdy dohledali

ad 2 hodiny: ano, to je fakt nemilé, nicméně pacientů je hodně, lékařů málo a většina vyhoví steskům "mě to tak hrozně bolí/trápí/cokoliv, já nemůžu čekat dva měsíce na regulérní termín", o akutních a chodících, kdy se jim zachce nemluvě

Vím, že je In nadávat na doktory, ale by nebylo od věci se třeba zamyslet, jestli to takhle neprobíhá z nějakého důvodu spíš než ze snahy Vás buzerovat

0 0
možnosti

SYETEY-KOTZOUR

9. 4. 2011 21:59
...

R^

0 0
možnosti

Alfie

9. 4. 2011 21:55
Mám ho taky! :-)

Ale doma ve skříni - půl roku se mi nedařilo najít si čas v jejich ordinačních hodinách a pak už mi to přišlo blbý, tak jsem to vzdala a nechala si suvenýr :-)

0 0
možnosti

Stobka

7. 4. 2011 11:24
vždyť rentgenové snímky už jsou digitální

dají se archivovat na CD

0 0
možnosti

petrakisova.blog.idnes.cz

10. 4. 2011 18:06
Re: vždyť rentgenové snímky už jsou digitální

Přesně takhle jsem uvažovala, ale zdravotnictví mě vždycky znovu překvapí. Určitě se archivovat dají, ale někde to radši nechají na pacientech...

0 0
možnosti

josefbad

7. 4. 2011 11:07
nechapu

nechapu, proc jim nestaci objednavka Vaseho lekare. Predstavte si ty prachy za archivaci!

0 0
možnosti