Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

habit-.!..

7. 10. 2011 21:10
... erotickou reklamu bych dětem nezakazoval...

... kdysi v dávných dobách, chvíli po revoluci, se na krabičkách zápalek začaly objevovat nahé a hodně vyvinuté dámy na způsob Xeny válečnice - jednou se taková krabička dostala do ruky jiniorovi, byly mu tenkrát asi čtyři - chvíli na to užasle zíral a pak obdivně vydechl: "týjo, ta má ale obrovskej meč"

0 0
možnosti

xychteen

7. 10. 2011 20:51
Mně přijde mnohem horší reklama adresná, poštou zasílaná...

..., v tlustém igelitu zabalená, pro kterou si našinec, venkovskej buran, doklape pár set metrů ke svému P.O.Boxu, nic jinýho z něj nevytáhne, zahodit to nemá kam, takže si to pěkně odnese domů a tam si s tím s prominutím zasere svou vlastní popelnici, za kterou musí platit, protože ten lakovanej sajrajt ani nejde spálit v kamnech. Pošťák ro doručit musí, protože je na tom adresa a kdyby nedoručil, dostane po čuni... Nějakej letáček na parkovišti je proti tomu drobný máček, řekl bych.

0 0
možnosti

Sergeant survived

7. 10. 2011 20:48
Tuhle jsem na parkovišti před obchoďákem,

chytil chlapa, jak odchází od mého auta potom, co nacpal za stěrač nějaký leták.

Donutil jsem ho, aby se vrátil, leták vytáhl a odnesl. Hrozně se rozčiloval, že "to má dovolený" :-/

Bohužel jsme se nedostali k  tomu, aby mi řekl od koho. Ode mně to nebylo

0 0
možnosti

Sidonie_11

7. 10. 2011 20:19
Přesně tak

Reklamu nesnáším, takže mě o to víc naštval leták, který jsem našla zasunutý do našich bytových dveří - kdo komu vůbec dal právo lézt do našeho paneláku a do dveří nám ládovat reklamu?! ;-€

0 0
možnosti

repanak

7. 10. 2011 18:49
Na to, že Vás živí PR,

což je samozřejmě jiná věc než reklama, tak máte k reklamě příliš negativní postoj. V dnešním systému nadvýroby a "nadslužeb" bez slev a reklamy nic neprodáte a znám i slušné malé firmy, které na velkou reklamu nemají a musí se i "vnucovat". Na smysluplném letáku za trěračem nevidím zas tak nic špatného a to jsem proti vám stařec.

1 0
možnosti

-cis-

7. 10. 2011 19:33
Re: Na to, že Vás živí PR,

A tak nám z parkovišť a ulic dělají smetiště. Jenom štěstí, že slušných a malých firem není více.

0 0
možnosti

s.m.

7. 10. 2011 18:32
karma

R^:-)

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS