Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Ježikača

9. 12. 2011 15:26
tuto revoluční metodu

v Brně už před 20 lety úspěšně praktikovala Šárka B.-právnička. neznáte se náhodou? koho podarovala aplégrem, dostal i poučení, že přehnaná péče škodí. pravdou je, že odnože z jejích kytek mám doma dodnes.

0 0
možnosti

petrakisova.blog.idnes.cz

9. 12. 2011 18:45
Re: tuto revoluční metodu

Ne ne, neznáme se. Já jsem totiž samouk ;-)

0 0
možnosti

habit-.!..

6. 12. 2011 21:29
... váš přístup je mi velmi sympatický...

... vám by perfektně sedlo místo ministryně práce a sociálních věcí - dejte se na politiku, a jednoho voliče máte jistého...:-)R^

0 0
možnosti

petrakisova.blog.idnes.cz

9. 12. 2011 18:47
Re: ... váš přístup je mi velmi sympatický...

Díky, tak teď jste mě opravdu rozesmál! Ale bojím se, že netušíte, s čím si zahráváte ;-D

0 0
možnosti

Peregrina

6. 12. 2011 20:14
já mám v bytě něco jako prales, snad 100

různých pokojovek, různého vzrůstu, od pindů v květináčku až po monsteru, kolos, který se táhne přes celou místnost a strop...pár velikých dracén, a fíkus, na jehož přesazeníž bychom potřebovali bagr...jak je obrovský a roste z květináčku, ve kterém jsem ho před cca 5ti lety jako malý dvoulistý zákrs koupila. Všechna tahle květenská míchanice různých kytek, které mají různé potřeby (dle příruček) - ať tropické nebo obyčejné, rostou a prospívají u nás v bytě v symbioze, kterou radši nijak neruším strkáním té či oné někam před okno nebo naopak bez průvanu. Prostě tam kam jsem je postavila, tam rostou a hotovo. A kupodivu se jim všem daří, nechápu vůbec proč a jak ale daří. Zalévám stejně tropický banánovník jako tchýnin jazyk a daří se jim...akorát klívii, která roky nekvetla, jsem jednou řekla, že jestli nepokvete, tak půjde do popelnice a za týden měla tré nasazených šlahounů a posléze krásné květy.

0 0
možnosti

petrakisova.blog.idnes.cz

9. 12. 2011 18:49
Re: já mám v bytě něco jako prales, snad 100

Souhlasím - nejlepší je nechat starosti na rostlinách, ať si poradí :-)

0 0
možnosti

Egerie

6. 12. 2011 14:06
NEJEN pokojové kytky...

;-);-DR^

0 0
možnosti

petrakisova.blog.idnes.cz

6. 12. 2011 14:24
Re: NEJEN pokojové kytky...

Jo jo ;-) O tom dalším nerozmazlování zas někdy příště...

0 0
možnosti

Sidonie_11

6. 12. 2011 13:50
Pobavila jsem se! :o)

Když se rozhlédnu kolem sebe, taky vidím nějaké ty pokojové kytky. Zalévala jsem se zrovna včera, kdy jsem si na to po více než týdnu vzpomněla. ;-D Nejvíc ale to nezalévání zjevně prospívá fíkusu - prvního chudáčka se mi podařilo přelít...

1 0
možnosti

petrakisova.blog.idnes.cz

6. 12. 2011 14:22
Re: Pobavila jsem se! :o)

Já jsem se taky včera zalévala... nebo nalévala? Teď nevím, ale fíkus každopádně přežil ;-)

0 0
možnosti

j.kotlin

6. 12. 2011 13:10
Karma

takže vlastně taková Evropská unie pro kytky R^

0 0
možnosti

petrakisova.blog.idnes.cz

6. 12. 2011 14:21
Re: Karma

Vy taky vidíte politiku všude :-) Tohle nebyla alegorie, ale všednodenní realita ;-)

0 0
možnosti

honda_mrkos_pajdusakova

6. 12. 2011 12:53
Opravdu pobavilo...

:-) Přesně takhle mám kytky vycvičený taky. Už jsem to dotáhla na zálivku jednou za měsíc, a taky jsou radši zticha, aby neskončily na mrazu.

0 0
možnosti

petrakisova.blog.idnes.cz

6. 12. 2011 14:19
Re: Opravdu pobavilo...

Jednou za měsíc, jo? 8-o Vidím, že moje péče má ještě značné rezervy...:-)

0 0
možnosti

s.m.

6. 12. 2011 12:13
:-))

Tak to mě pobavilo a hodně !R^

U nás se drží akorát voděnka - ta naší péči přežila, jinak jsou to všechno chcíplotiny a náročný mrchy, jak píšete - neměli u nás šanci;-D

0 0
možnosti

petrakisova.blog.idnes.cz

6. 12. 2011 12:43
Re: :-))

Jestli jste na ně nebyla moc měkká. Příště by to možná chtělo přitvrdit ;-)

0 0
možnosti

pralinka_rumova

6. 12. 2011 11:56
Kdysi v novém

zaměstnání jsem "z titulu své funkce" měla na starosti i pár rostlin v kancelářích. Paní šéfové jsem vysvětlila, že to není dobrý nápad, že si s kytkama nerozumím. Koukala jak puk, když jsem jí řekla, že to ty potvory si začaly:-) Dopadlo to tak, že se o kytky nestaral průběžně nikdo, to už volaly opravdu o pomoc, aby dostaly vodu, no, a přežily to taky. Jedna se se mnou trmácí kancelářemi už devátý rok a jak se snaží.;-) Ale když o tom tak přemýšlím, ona ani neví, co je hnojivo...vždyť by to byl pro ni šok;-)

0 0
možnosti

petrakisova.blog.idnes.cz

6. 12. 2011 12:44
Re: Kdysi v novém

;-DR^

A s tím hnojivem bych to fakt neriskovala, ještě by ho začala vyžadovat ;-)

0 0
možnosti

í-mejlka

6. 12. 2011 11:45
Jak pečuje jedna z mých sester

Jedna z mých starších sester, když se nějaká ta odbojná rostlina tváří smutně - povadle - unaveně, poskytne jí minimální péči, a hlasitě směrem k ní pronese: Ty mrcho, jestli se nevzpamatuješ, letíš na kompost. A postižená zeleň do týdne obrazí 15 novými výhony a nasadí hojně květů.

0 0
možnosti

petrakisova.blog.idnes.cz

6. 12. 2011 11:56
Re: Jak pečuje jedna z mých sester

U mě všechny kytky absolvují vstupní pohovor, aby věděly, do čeho jdou :-)

0 0
možnosti