Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VP

věrnostní program

13. 12. 2011 21:48
Další důvod, proč je dobře žít v Severní Americe

Za pár hodin jsme letadlem v Karibiku nebo na Havaji. A poměr cena/hodnota je mnohem lepší než u Arabů.

1 0
možnosti

oldiess

19. 12. 2011 12:25
Re: Další důvod, proč je dobře žít v Severní Americe

a stejně je Vám tam teskno, protože jinak byste tady neztrácel čas

0 0
možnosti
OF

rachitico

13. 12. 2011 15:57
Bandy Rusů a Poláků ?

Jak  se to vyjadřujete ? Ještě jste neviděla bandu Čechů ? Nebo bandu Němců ? Z vás novinářka nikdy nebude.

0 0
možnosti
P

petrakisova.blog.idnes.cz

13. 12. 2011 16:09
Re: Bandy Rusů a Poláků ?

Viděla jsem už lecjaké bandy, i Čechů a Němců, ale v tom Egyptě jsem viděla chlastat bandy Rusů a Poláků. Co se Vám na tom nezdá? A pokud jde o to vyjadřování, na blogu ze mě novinářka opravdu nikdy nebude. Tady jsem totiž blogerka.

3 0
možnosti
AA

Saša

13. 12. 2011 13:35
Pravděpodobně to byl jeden z motivů...

Arabskomuslimské revoluce určitě nebyly vyvolány jen kvůli záchraně Řecka, Itálie a Španělska, jejichž ekonomika je výrazně závislá na turistickém ruchu, nicméně jeden z motivů, proč EU tyto rebelie financovala a tajně spolupodněcovala, to určitě byl. Sarkozi nemohl nevědět, že výsledkem severoAfrických bouří bude nástup islamistů do čela těchto států, a přesto proti tamním operetním diktátorům intrikoval - návrat turistů na severní břehy Středozemního moře byl pro něj určitě vítaným bonusem, třešničkou na dortu libyjských ropných polí.

2 0
možnosti
MK

AsistentprofParkinsona

13. 12. 2011 13:26
?????

Je pravdou, že jsem já měl z toho šok, když jsem v Egyptě viděl krásné turistky u móře nahoře bez. To že si dám alkohol, jsem považoval za normální, protože jsem byl upozorněn na to, že bez raního a nočního panáka whisky je v Egyptě pro náš  zažívací trakt nebezpečno a držel jsem se této zásady a dovolenou jsem prožil v pohodě. Jinak mohu říci, že v Egyptě jsem jinak zažil nejlepší poměr kvalita/cena.  Pokud bych měl jet k moři a   Egypt či ostatní "islámské" země svoji strategii změní a místo bujarého veselí v podobě hambatých pláží a konzumace jídel všeho druhu včetně alkoholu zakáží, tak tam nepojedu. Ale nehodlám utrácet za dovolenou v zemích, kde dovolená výjde relativně draho. Řecko, Itálie a  Špaňalsko již mne nelákají, ceny vysoké, služby jak za socíku. Takže budu volit buďto země dále od nás, dnes to není problém, nebo ČR.  Pokud "islámské revoluce" organizovali evropští hoteliéři, tak se určitě přepočítali.

1 0
možnosti
J

jjezekj

13. 12. 2011 13:24
Oni takto neuvažují

Obživa nějakých pár procent obyvate je jim ukradená a jak je na volebních výsledcích vidět drtivé většině Egypťanů taky.

1 0
možnosti
JN

jenyknovak

13. 12. 2011 13:12
Vážená dámo

asi neznáte pořekadlo: "Cizí kraj, cizí mrav"? A představte si, že dokonce v cizích zemích MUSÍTE dodržovat zákony té země, no to je, co???

0 0
možnosti
BT

markyz.Gero

13. 12. 2011 13:15
Re: Vážená dámo

a ona dáma někde vybízí k porušování zákonů? že vy jste chtěl kritizovat pro kritizování

1 0
možnosti