Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
L

lomihnát.

26. 1. 2012 9:48
Nemám s kojením na "veřejnosti" žádný problém,

i kdyby snad z "technických důvodů" došlo k dočasnému vykulení bandasky s výživou. No a?

Až na pár nešťastných výjimek cumlali jsme to všichni, a výbava funkčními prsy existuje u celé poloviny lidstva.

Prudérnost není na místě.

2 0
možnosti
\S

sir Humprey XXXVIII

26. 1. 2012 11:50
Re: Nemám s kojením na

jj

taky se rád mrknu:-)

0 0
možnosti
DKK

Děkanka Katedry Kroupologické

26. 1. 2012 2:27
Opravdu vesele

Jinak ke kojeni za volantem - ojojoj.

kojeni na verejnosti je v poradku, jedna li se o kojeni, pak stejne neni nic moc videt a komu to vadi, je pruderni hlupak. Co mi ale vadi jsou provokujici na sebe upozornujici matky, ktere nemaji dostatek soudnosti, at uz s kojenim ci prebalovanim ditete na verejnosti.

1 0
možnosti
K

kočka

26. 1. 2012 8:27
Re: Opravdu vesele

A těch je v poslední době většina,asi je to IN :-/

1 0
možnosti
\S

sir Humprey XXXVIII

25. 1. 2012 22:35
Hmm, ta chuť... A to balení!

0 0
možnosti
ZB

vlasatice

25. 1. 2012 22:28
Senzačně

jste to napsalaV řehtám se a vzpomínám na vlastní zážitky;-D

0 0
možnosti
P

petrakisova.blog.idnes.cz

26. 1. 2012 13:02
Re: Senzačně

Díky! :-)Nehodíte něco do placu?

0 0
možnosti

aji

25. 1. 2012 18:57
Kojila jsem dlouho, venku vždy trochu v ústraní nebo pod

šátkem. Protože jsem se pohybovala hlavně v mateřských centrech, tak tam to nikomu nevadilo. Jít s dětmi do restaurace nebo někam stejěn nešlo, byla jsem hlavně doma a na hřištích.

0 0
možnosti
AJ

astrudina

25. 1. 2012 15:39
na Silvestra v poledne na Zlíchově v restauraci

spousta rodin s dětmi na obědě, S námi u stolu mladí lidé s cca pětiletým dítětem a s kočárkem. Seděli tam více než hodinu, po obědě kávu, pak paní vyndala prso a nakojila z jednoho, za chvíli z druhého.. kolem chodili lidé ven a dovnitř. Nakonec paní přebalila, naštěstí na kočáru, po..špiněnou plenu ukryla pod kočár a..seděli dál.

Byli jsme všichni rozpačití, ano, paní má právo, ale my máme také svá práva, např. nedívat se na cizí kojení, nečichat zápach obsahu plen.

Prosím, to není prudérnost, mně by snad méně vadilo, kdyby paní seděla nahá. Ale kojení je taková intimní věc, to je podobné, jako kdyby se chodilo na malou na veřejnosti - taky to je přirozené, dělá to každý a má na to právo.

Sama jsem si to vždy zařídila, aby dítě mělo svůj klid a když už jsem kojila venku, tak taktně, aby to neobtěžovalo druhé.

A s planými neštovicemi, to bylo hodně bezohledné, to jste roznášeli po celou dobu pobytu - no ale přece nepříjdete kvůli takové prkotině o dovolenou!

5 0
možnosti
P

petrakisova.blog.idnes.cz

25. 1. 2012 15:50
Re: na Silvestra v poledne na Zlíchově v restauraci

Nejdřív k těm neštovicím: měli jsme tam pronajatý malý domeček, jen naše rodina, a syn z něj týden nevytáhl paty právě proto, aby nikoho nenakazil. Když už nebyl nakažlivý (což nám potvrdil lékař), mohl na dalších asi pět dní k vodě. A tehdy se potvrdilo, co nám na úvod cesty po telefonu říkal český doktor - že lehkým případům, kterých je u dětí většina, pomůže sluníčko a mořská voda k rychlému doléčení.

Jinak souhlasím, že i u kojení a přebalování je potřeba ohleduplnost k ostatním. Ale tady vidím problém spíš v lidech, ne v kojení na veřejnosti jako takovém.

2 0
možnosti
TH

schogetten

25. 1. 2012 15:08
kojení starších dětí

Pěkně napsáno:-)

Já mám dodnes před očima, jak jsem byla před časem na obědě, ke mně ke stolu si přisedla matka s kočárkem a synem cca 5letým a po chvilce se klučina začal mamince sápat pod svetr a dožadoval se mlíčka. No řeknu Vám, že jsem jen nechápavě zírala, otočila se kolem sebe, jestli se to zdá divné i někomu jinému, než mně... Pro mě to byl lehký šok vidět to předškolní dítě u prsu. Co Vám mám povídat, oběd jsem nedojedla...

0 0
možnosti
ŠA

s.m.

25. 1. 2012 16:00
Re: kojení starších dětí

Váš nick mi připomíná tu čokoládu z kostiček, co mám tak ráda:-)V

0 0
možnosti
EP

E.Stark

25. 1. 2012 14:29
Kojení na veřejnosti

Píšete, že pokud je někdo pobouřen Vaším kojením na veřejnosti, tak je to jeho problém. Můžete to nějak rozvinout? Nechci Vám vkládat myšlenky do blogu, ale působí to trochu, jako byste chtěla říct, že je s tím pobouřeným člověkem něco v nepořádku. Napadlo Vám někdy, že když vytáhnete prso na veřejnosti, tak to skutečně může být Vašemu okolí nepříjemné a trapné? A nejde mi o nahotu, ale o to, že provádíte intimní záležitost. Pokud zareagujete, děkuji, pokud nechcete, nechte být.

2 0
možnosti
P

petrakisova.blog.idnes.cz

25. 1. 2012 14:41
Re: Kojení na veřejnosti

Asi je to o přístupu. Pro mě bylo kojení v první řadě krmení dítěte, což nepokládám za natolik intimní záležitost, aby ji nemohl nikdo vidět. A samozřejmě jde i o to, jak se to provede. Vaše formulace "vytáhnout prso na veřejnosti" budí dojem něčeho, co záměrně vyvolává pozornost, ale tak to u kojících matek rozhodně není. Co jsem viděla já, počínají si natolik nenápadně, že opravdu nezahlédnete víc než kousek holé kůže - pokud ovšem záměrně nechcete vidět něco víc, což zpravidla lidé nedělají. Aspoň taková je moje zkušenost. Podle mě není trapné kojit na veřejnosti, ale hledat za tím něco víc, než to je.

4 0
možnosti
K

kočka

25. 1. 2012 14:16
Bože!!!

8-o8-o8-o

0 0
možnosti
ŠA

s.m.

25. 1. 2012 13:53
:-))

moc hezké, karma!R^

A měla jsem to přesně jako Vy. První dcera dudlala, dudlala, hodinu...a nepřibírala, takže jsme dokrmovali. Ta druhá tahala jak vysavač a apetit má pořád velký;-D

0 0
možnosti
P

petrakisova.blog.idnes.cz

25. 1. 2012 14:13
Re: :-))

Díky! A vysavač zní velmi trefně - zvlášť, když si ho dám do souvislosti s tím, jak dnes patnáctiletý synek úřaduje v naší ledničce ;-)

0 0
možnosti