Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

s.m.

7. 2. 2012 8:37
:-))

chci pokračování, báječně se to četlo a s těmi běhy jsme na tom stejně, já běh na delší trasy nesnášela. Ale s kozou jsem se docela kamarádila;-D

1 0
možnosti

Alfie

5. 2. 2012 8:42
Jeeje, kde jste sehnala můj životopis? :-)

Hlásím se do rodiny nemehel obecných!

Samostatně chodit jsem se jakžtakž naučila v roce a půl, ale s rovnováhou to nebylo nikdy slavné a obecně koordinace pohybu mi dělá potíže dodnes. Skvěle ovládám disciplíny "zakopnout o vlastní stín" a "padat jako pytel brambor" (můj tatínek občas ze zoufalství používal i jinou náplň toho pytle :-). Naštěstí nemám lámavé kosti, takže zlomeniny se mi vyhnuly, ale modřin a pohmožděnin by bylo na několik životů. Nadaní a nadšení sportovci nikdy nepochopili a nevěřili mi, že to opravdu nedělám schválně a že třeba trefit se pálkou do něčeho tak prťavého, jako je míček, natožpak to odpinknout požadovaným směrem, je v mém případě skutečně nemožné... zato praštit se toutéž pálkou do zátylku, druhou rukou odpálit ten míček(!) a jím zranit obětavého instruktora, to možné opravdu je :-)

0 0
možnosti

petrakisova.blog.idnes.cz

5. 2. 2012 10:26
Re: Jeeje, kde jste sehnala můj životopis? :-)

Ano ano, je nás víc...:-)

0 0
možnosti

Miska Kvakin

5. 2. 2012 2:40
Těšíme se

na pokračování ;-)

1 0
možnosti

petrakisova.blog.idnes.cz

5. 2. 2012 10:25
Re: Těšíme se

Tak to se tedy těšte!:-)

0 0
možnosti

jarinka

4. 2. 2012 22:12
Nemáme rádi

tělocvičny a závody v běhu, ale máme rádi normální pohyb v přírodě (Ramzová). Nutit děti skákat přes kozy a běhat, až je jim z toho špatně, mi přijde skoro jako zločin proti lidskosti. Každý jsme přece na něco jiného. Vy máte ohromný literární talent, moc hezké články. Jsem zvědavá na ten další. R^

2 0
možnosti

petrakisova.blog.idnes.cz

5. 2. 2012 10:24
Re: Nemáme rádi

Děkuji! V Vaše diskusní příspěvky se čtou taky moc hezky ;-)

0 0
možnosti

RexT

4. 2. 2012 21:58
Pokračování

Určitě ten druhý díl napište ... Ať se ti různí "namakanci" mohou podivovat, co vše patří mezi sporty ...

3 0
možnosti

petrakisova.blog.idnes.cz

5. 2. 2012 10:29
Re: Pokračování

OK, jenom nevím, jestli ty nemakance bude zajímat, co dělají nemehla za sport;-)

0 0
možnosti

čarovná rybí kostička

4. 2. 2012 20:14
Díky za terapeutický příspěvek :)

Předpokládám, že po přečtení Vaše článku navždy vymizí hojným potem doprovázený sen, kterak nadšením pro fyzkulturu planoucí tělocvikářka zvedá za asistence spolužaček do výše mé pozadí, při pokusu o výmik na hrazdě. Krušně ponižující výkon nebyl korunován úspěchem, leč intrádou ryze fyzického původu, po níž bylo nemehlo, jinak  nikdy se nevzdávající pedagožkou, ponecháno osudu,

1 0
možnosti

Lord Havelock Vetinari

4. 2. 2012 20:20
Re: Díky za terapeutický příspěvek :)

Tak u nás se s hrazdou přestalo poté, co si jeden chlapec (nikoliv já) při jednom ze cviků způsobil torzi varlete a museli mu to operovat. Výmyk považuji za fyzikálně neproveditelný.

2 0
možnosti

Lord Havelock Vetinari

4. 2. 2012 19:51
To mi něco říká

Takové to, kdy učitel vybere kapitány, a kapitáni pak vybírají další hráče do družstva. Na konci zůstane ten tlustý chlapec, a ten divný chlapec, co mu tělák nejde (tzn. já). Což o to, kondice jde natrénovat a za nějakou dobu a na správném povrchu uběhnete deset kilometrů jak nic- ale nechápu, jak mám předvést na jedničku (nebo aspoň na trojku) něco, co jsem dělal jednou, dvakrát v životě a neměl jsem možnost si to nacvičit, protože je na to potřeba speciální nářadí- např. ta koza. Na té není nic tak strašného, ale je něco jiného si to zkoušet sám, než když na vás kouká půlka třídy, navíc když je jeden přes tu kozu nakonec trapně přetažen. Volejbal a basketbal, tak na ten bych mohl nadávat celý den. Ale co si tak pamatuju, tak lidi obdivovali, že dokážu vylézt na tyči až ke stropu s botama na nohách- ale mně přišlo nechutný, jak tam ti předtím lezli se zpocenýma nohama a ještě se při skluzu dolů spálili, fujtajxl.

1 0
možnosti

cyankáli v šampaňském

4. 2. 2012 19:51
jo to znám

přes kozu jsem se taky nikdy nepřenesla. Maximálně jsem vyskočila (no spíš se vysoukala) na ni a na druhým konci se sesula k zemi ;-)

0 0
možnosti

čarovná rybí kostička

4. 2. 2012 20:19
Re: jo to znám

Tak tak. Relativně ucházející nářadí je ještě tak švédská bedna ve svém nejnižší možném nastavení. Taky se dá poměrně obstojne chodit po kladině, ale proč to dělat, jsou-li pod kladinou parkety zcela uspokojivě uzpůsobené k chůzi.;-)

0 0
možnosti

čistotné čuně

4. 2. 2012 19:30
:-)

Čau ségra!

0 0
možnosti

Seffl

4. 2. 2012 20:06
Re: :-)

Taky jste, čuně, neumělo skočit na kozu? :-)

0 0
možnosti