Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

littlemisssunshine

18. 4. 2012 0:01
Zacatecnici,

jak lyzari, tak snowboardisti by se meli zdrzovat v oblastech pro zacatecniky a zaplatit si minimalne za 3 - 4 lekce, bohuzel spousta jich tak necini a potom za to plati jini. Kvuli tomu, kdyz take jedeme snowboardovat, tak vybirame dle toho, kde maji zacatecnici vyhranenou oblast a i hlavne proto, ze svah je mirnejsi a je to i bezpecnejsi pro deti.

0 0
možnosti

el_jam

12. 3. 2012 15:18
takový jednodušší článek no

článek napsaný snad až dětinsky naivním pohledem

příliš logiky se mu nedostalo

0 0
možnosti

MAVIS66

17. 4. 2012 23:42
Re: takový jednodušší článek no

8-o8-o8-oRvRvRv

0 0
možnosti

dolch

5. 3. 2012 15:22
To mě docela pobavilo

je to sice trochu cynické, ale nemůžu si pomoci: "Viník samozřejmě ujel" ;-D - No co měl taky dělat, kdyby uměl zastavit, tak by to třeba udělal ještě před tou srážkou :-)

0 0
možnosti

petrakisova.blog.idnes.cz

5. 3. 2012 15:54
Re: To mě docela pobavilo

;-DR^ Kdybyste mi to tak krásně nevysvětlil,ani bych nevěděla, proč jsem tam psala "samozřejmě".

0 0
možnosti

MikiInSpain

5. 3. 2012 14:51
Lyzari

A co lyzari? To, ze se na sjezdovce pohybuji male deti a zacinajici lyzari (jak sama pisete v clanku a jak kazdy kdo byl v zime na svahu dobre vi) vam prijde normalni, ale kdyz se nekdo uci na snowboardu tak to je neco jineho!? Sam jsem na lyzich stal naposledy pred 8 lety a na snowboardu jsem jel asi 5krat a muzu rict, ze v tom nevidim co se tyce ovladatelnosti zadny podstatny rozdil. Znam lidi, co s lyzemi zapasili uplne stejne jako vami popisovany snowboardista. Navic, u snowboardu nehrozi volne letici lyze nebo napichnuti na hulku..

Nezapomente, ze snowboarding je v posledni dobe pomerne popularni sport a tak je prirozene ze se na svahu objevuje vice zacatecniku. Lyzarska zapladna uz je precijen v nasich koncinach vyzralejsi.

Pro me je na sjezdovce neohleduplny snowboardista a neohleduplny lyzar totez a bohuzel neohleduplnych lyzaru je stale vice nez neohleduplnych snowboardistu. A nejhorsi je, ze jsou mezi nimi casto nejen zacatecnici..

1 0
možnosti

Briar28

5. 3. 2012 14:48
...

na lyžích jsem nikdy nestál, jezdím na SNB, ale i má přítelkyně (ta na lyžích vyrostla a teď jezdí na prkně) tvrdí, že ovládání lyží je snadnější než-li ovládání SNB. Je fak, že pohyb učícího se prkýnkáře je nevyzpitatelný, ale stále platí pravidlo, že pozor dává ten co jede za Vámi, proto prosím všechny lyžaře, aby byli schovývavější k začátečníkům. I vy jste kdysi začínali.. Při předjíždění dbejte proto většího místa.

1 0
možnosti

Astaroth

5. 3. 2012 14:56
Re: ...

Jak pravil president, snowboard je levicovy.

0 0
možnosti

Ježikača

5. 3. 2012 12:07
chytat, zavřít.

ale i mezi lyžaři se najdou prasáci. jsem se koukala, jak jinoch, který to neměl v nohách ani omylem, ale zato potřebu vyniknou velikou, sramoval prcka ve vestičce. a ještě měl tendence se s instruktorkou hádat. a pomoci se většinou nedovoláte.

0 0
možnosti

petrakisova.blog.idnes.cz

5. 3. 2012 12:35
Re: chytat, zavřít.

Souhlasím, že i z některých lyžařů jde strach. Ale stejně mě ještě o fous víc děsí frajeři na snowboardu, kteří se z mého pohledu pohybují po svahu tak nějak nevypočitatelně - a občas mám pocit, že z jejich pohledu to vyhlíží úplně stejně.

0 0
možnosti

Mirek T.

5. 3. 2012 11:24
Na lyže jsem jezdil strašně rád

a byl to prakticky můj jediný sport, ve kterém jsem proti průměrným lyžařům aspoň trochu vynikal. Ovšem tenkrát ještě neexistoval snowboard...

0 0
možnosti

petrakisova.blog.idnes.cz

5. 3. 2012 12:31
Re: Na lyže jsem jezdil strašně rád

Tak to jste přišel o ten největší adrenalin - smete mě ... nesmete mě ... smete mě až ten za ním...:-)

0 0
možnosti