Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
AJ

astrudina

12. 9. 2012 13:39
No a já jsem včera večer zabočila

po chodníku z Italské na Vinohradskou a málem mě srazil neosvětlený cyklista, který se řítil Vinohradskou po chodníku! Také jsem ho zahlédla na poslední chvíli.

Pro takového ... platí jen parafrázovaná nadávka z d-fense - chodníková veš!;-ORv

1 0
možnosti

jarinka

12. 9. 2012 15:04
Re: No a já jsem včera večer zabočila

U nás udělali revitalizaci náměstí takovým způsobem, že zcela odrovnali cyklisty. Kočičí hlavy. Nemíním si ničit kolo, proto jezdím po chodníku také někdy. Ale pomalu a pokud vidím chodce, slezu. :-)

0 0
možnosti
AJ

astrudina

12. 9. 2012 16:45
Re: No a já jsem včera večer zabočila

tak z něj slezte a vraťte se na vozovku, na chodníku nemá cyklista co dělat! Kolo je dopravní prostředek.

Zákon o silničním provozu 360/2000 - §53(2): "Jiní účastníci provozu na pozemních komunikacích než chodci

nesmějí chodníku nebo stezky pro chodce užívat, pokud není v tomto zákoně

stanoveno jinak."

A to není.

1 0
možnosti
AJ

astrudina

12. 9. 2012 16:47
Re: No a já jsem včera večer zabočila

...361/2000 Sb . o silničním provozu..

1 0
možnosti

jarinka

12. 9. 2012 18:02
Re: No a já jsem včera večer zabočila

V určitých úsecích, kde motoristé jezdí jako prasata, zůstanu na chodníku, nejsem sebevrah. Maucta.

0 0
možnosti
AJ

astrudina

13. 9. 2012 9:04
Re: No a já jsem včera večer zabočila

tak budete ohrožovat vy chodce, rodiny s dětmi, staré lidi - no maúcta!

1 0
možnosti

jarinka

13. 9. 2012 9:13
Re: No a já jsem včera večer zabočila

Nebudu, vždyť jsem psala, že slezu z kola, když vidím chodce. A ti chodci většinou ví, proč cyklisté jezdí i po chodnících - mezi auty se jezdí špatně a hlavně ty kočičí hlavy...

0 0
možnosti