Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MC

Děkuji,

moc krásně napsáno. :-):-):-)

PS: A je to přesně tak, jak jste napsala .... doteky jsou prostě úžasné ... R^R^R^

0 0
možnosti
RS

Tak Amíkům by možná stačilo, kdyby odložili zbraně, pak by se mohli zabývat i jemnějšími věcmi :-P

Já bych na hodinku mazlení klidně zašel. Ale kdyby mě mazlil chlap, vadilo by to mně, kdyby žena, tak by to mohlo vadit manželce ;-D

0 0
možnosti
VM

Co takhle lechtani, neni to dira na trhu?

0 0
možnosti
Foto

Ano, lidé se málo dotýkají ;-) a jsou stále více jen na skle...

Nedávno jsem viděla ceduli s nabídkou drbání a napsala o tom také blog: http://bergerova.blog.idnes.cz/c/418368/O-prospesnosti-drbani.html

1 0
možnosti
FK

Ja teda trpim opacnym problemem. Mam dve maly deti a jsem totalne premazlenej ;-) ale je jasny ze az se zvetsi, tak tolik nebudou chtit.

0 0
možnosti
Foto

Ono mazlit se je dnes nebezpečné.  Pomazlíte se se svým dítětem a stát je schopný vám ho za to  sebrat. 

Jinak pro vás karma. R^

0 0
možnosti