Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

"A že mentálně retardovaný pronikne maximálně tak do fotbalové reprezentace, ale ne třeba do politické funkce." ...

Myslím že už se stalo. A obojí. A několikrát... ;-D

2 0
možnosti

Ano, to byla vědomá nahrávka na smeč :-)

0 0
možnosti

Jak bývá vaším zvkem, psané hlavou.R^

0 0
možnosti

Děkuji... i za to, že jste na moje psaní ještě nezapomněl.

0 0
možnosti
Foto

Není pochyb o tom, že každý má dělat to, k čemu je nadán a ne opačně. O hendikepovaných modelkách a zpěvácích toho moc nevím (vlastně vůbec nic), ale slonice Shanti je mou oblíbenkyní. Její "umělecká díla" jsou recesí chovatelů a sympatizantů (také jedno z raného období mám) a podstata jejich výstavy a prodeje je velmi prostá: výtěžek přispívá na sloní školku na Srí Lance (byl jsem tam a není to žádná mediální bublina). Kdyby medializace různých kuriozit měla takový dopad, tak ať pro mě za mě chodí po molech třeba opice.  - No to je nápad, modní přehlídka opic. A výtěžek na ochranu horských goril! Tak já jdu volat Bobkovi...

0 0
možnosti

Aby každý dělal, k čemu je nadán, je až moc velký luxus. Tady skromně píšu, aby aspoň nedělal to, k čemu je očivodně nenadán :). A co se týče Shanti - chápu, že její obrazy slouží dobré věci, ale stejně se mi příčí to předstírání, že jde o umělecká díla. Našlo by tohle pokrytectví nějak vynechat a podporovat sloní školku i bez něj? (K opicím se radši vyjadřovat nebudu, to je znevažování módního průmyslu :)).

0 0
možnosti

Nekonečný liberalismus bude jednou záhubou Evropy. Ale aspoň je zatím sranda. Modelka s downem, no to je síla...

2 0
možnosti

Jo, tohle je ještě sranda... navíc napůl americká :)

1 0
možnosti
Foto

R^ Svět se zbláznil (tedy alespoň ten mediální)

1 0
možnosti

Taky mám někdy ten pocit...

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS