Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

O73t40a 27V11á38l48e90k 7864200845594

Díky za informaci.

+1/0
4.2.2016 13:54
Foto

J42i33ř80í 84T69u16r32n44e70r 8168391175983

Poněkud jsem, jako asi často, zaspal, a nečetl jsem výroky paní Žilkové a komentáře na ně už vůbec ne. Napravil jsem to. Neshledal jsem na tom článku nic, co by mělo vyvolávat nějakou hysterii. Prostě názor. Tvůj článek je pro mě ukázkou profesionálního přístupu k tématu. Bez dovolení jsem na něj odkázal v komentářích ke článkům některých vyděšenců. Jsem lehký optimista, komentáře upřednostňující racionální přístup k tématu se množí. Možná že nevyhyneme na uzoufání. Posílám vřele mrazivý pozdrav do Brna:-)

+2/0
20.1.2016 9:31

J14a14r50a 92R18a91n50k 1671796409121

DikR^

+1/0
18.1.2016 23:37

O77t57a15k41a11r 11V60l36č90e29k 9969338475

tak paní Žilková způsobila pád Říše římské?;-D No to mi stačí...a já si říkal, po kom ta její dcera je;-D

+1/0
18.1.2016 16:04

M52i85l20e18n37a 26N20o43v33a28n96s33k96a 4962777289449

Sice paní Žilková neřekla, že nešlo o sexuální agresi, ale to, že evropské ženy budou svůj pud řešit vyhledáváním nových samců (muslimských Afričanů a Arabů, řekla. A to je i tak nepřípustné.

To podle Vás mírné slovo, kterým byla podle Vás Žilková častována, je opravdu, ale opravdu velmi mírné. Napadají mě mnohem razantnější.

+3/−2
18.1.2016 15:40

P90e62t91r78a 17K22i11š89o43v68á 7545139269

A kde berete jistotu, že k žádnému partnerství imigranta z muslimských zemí s Evropankou nedojde? Já bych řekla, že to tak vyloučené není :-). Ale Váš názor Vám nevyvracím, stejně jako ho nevyvracím paní Žilkové, stejně to ukáže teprve budoucnost.

+5/0
18.1.2016 15:46

L78u16c80i13e 50M31a80c41h39a62r30t68o53v39á 6176183134140

Dost mě pobavilo, že si za to evropské ženy mohou samy, protože chodí vyzývavě oblékané. Paní Žilková by mohla začíst s výchovou přímo v rodině - například její dcera Agáta chodí dosti provokativně, nevím, co by na její outfity řekli imigranti...

A pak ti hoši jdou k nám a měli by zvládat zvyky, které jsou běžné v té které zemi.

+9/0
18.1.2016 15:15

P82e17t55r 37B44r40o68ž 8442734196274

Četl jsem celý článek a i když z něj vyškrtnete těch pár slov, je i tak velmi výmluvný.

A ještě výmluvnější je, že z idnes byl smazán kritický blog jiné autorky (s velkou karmou) a místo toho se tu objeví tento škvár. Rv

+10/−1
18.1.2016 14:48

M93a57r64t39i17n48a 89M51o93u56d55r46á 7120613986719

Těžko soudit, kde je pravda, když neznáme originál rozhovoru, tedy jeho záznam, který sloužil k vyhotovení článku.

Neztotožňuji se s hrubými nadávkami směrem k paní Žilkové, nicméně s jejím pohledem na věc zásadně nesouhlasím.

Podle mého názoru je obrovský rozdíl mezi pokoutním obtěžováním nahodilým frotérem (osahávačem) a napadením organizovanou tlupou sexuchtivých neurvalců, jejichž oběti často vyvázly s modřinami, poškozeným oděvem, ba dokonce i zbaveny spodního prádla.

Jsem také zcela zásadně proti takové multikulti výchově na školách, jakou paní Žilková navrhuje. Multukulti je zajímavá v rovině kulinářské či folklorní, rozhodně však není žádoucí podvolovat se tlakům na přijetí cizokrajných právních systémů, ideologií a společenských zvyklostí, byť i selektivně pro imigranty. Nelze používat dvojí metr nebo stávající ohýbat, až se zlomí.

+14/0
18.1.2016 14:29

P20e62t81r92a 81K39i64š71o94v69á 7515719499

Děkuji za názor :-). Vidím to velmi podobně, jen jsem - asi vlivem své profese - k senzacechtivým zprávám daleko podezíravější a nevěřím, že by se p. Žilková na násilí na ženách dívala nějak zásadně jinak než my dvě. Multikulti komentovat ani nechci, ať to okomentují odborníci na školství, kteří se ve věci vyznají. Ale za tohle si ty nadávky nevysloužila.

+2/0
18.1.2016 14:37

M43a15r57t71i24n44a 15M64o38u46d89r27á 7650193576369

Rozumím. Ona je sluníčkovou ochránkyní migrantů dlouhodobě a celkem neochvějně, tedy pokud média nepřekrucují, jak je asi oprávněně podezíráte (-me).

Lidé cítící bezmoc obvykle zvyšují agresivitu, nevidí-li odezvu, kterou očekávají, jsou ochotní zajít i za hranu. Proto sprostě nadávají. Je docela dobře možné, že se obávají jejího vlivu na manžela, tedy ministra obrany Stropnického, a o to více mají potřebu se vůči jejímu názoru vymezit. Tím ovšem sprosté nadávky nehájím (viz výše). Chci jen naznačit, jakým směrem lze podobným výjevům částečně předejít.

+4/0
18.1.2016 14:50

P70e53t75r45a 68K58i81š91o25v45á 7645919929

Kultivovaná reakce na odlišný názor je argument. Primitivní reakce je urážka. Bát se vyslovovat odlišné názory jen proto, abychom předešli vulgárním reakcím, je ústupek primitivům.

+3/0
18.1.2016 15:12

M43a46r95t28i12n59a 50M97o74u87d26r92á 7160803256909

Samozřejmě, to máte pravdu. Nicméně není-li kultivovaným argumentům nasloucháno, může diskuse degenerovat ve vodopád urážek.

Zvláště jsou-li diskutující v nerovném postavení.

Paní Žilková je jednoznačně zvýhodněná a ona to ví. Své zvýhodnění také plně využívá.

Jako herečka navíc dobře ví, jakým způsobem zapůsobit, aby dosáhla kýženého výsledku.

Místo, aby přispěla ke kultivované diskusi svými kultivovanými názory, bagatelizací závažných problémů přispívá k polarizaci.

+2/0
18.1.2016 15:58

P74e25t29r17a 44K34i25š74o36v80á 7845329659

Vy tento rozhovor asi vnímáte jako součást dlouhodobé diskuze, ve které byla úroveň nastavena už předem. K tomu se těžko vyjadřovat, Veronika Žilková přece nemůže být zodpovědná za nikoho jiného, za média ani za politiky. A nevím, v čem je zvýhodněna, spíš je víc na očích a rádi si na ní smlsnou...

Ale souhlasím s Vámi, že její vyjádření nebyla zrovna šťastná ani diplomatická, k politice by se přece jen měla vyjadřovat uvážlivěji, předvídat možné zkomolení a zneužití, snad ji to i poučí.

+1/0
18.1.2016 18:53

M55a77r78t23i71n93a 10M93o98u63d58r16á 7380943656599

Její zvýhodnění spočívá v tom, že je celebrita. Média ji tedy jako "mluvící hlavu" vyberou spíše než jiného, bez ohledu na to, jaký je její skutečný rozhled. Tak to prostě chodí. Obličej prodává, fakta nikoliv.

Nic se neděje selektivně, ale v souvislostech. Její názor na tuto problematiku je konzistentní, nijak se nemění. Dospěji ke zcela stejným závěrům, budu-li hodnotit odděleně od předešlého. Tak jako tak vidím bagatelizaci a další negativa.

0/0
18.1.2016 19:24

P61e76t66r10a 49K30i44š83o58v19á 7315319919

Já to vidím trošku jinak, být celebritou je myslím výhoda jen z jedné strany. Dostane se jí sluchu, ale zároveň je daleko víc pod drobnohledem, čeká se na šlápnutí vedle, občas se přihodí i šlupka od banánu :-). Ale Váš názor respektuji a v mnohém souhlasím, děkuji za kultivovanou diskuzi.

+1/0
18.1.2016 19:43

M31a74r27t42i28n19a 46M79o44u85d25r96á 7750603706109

Já Vám rozumím, ale uvážlivá celebrita za daných okolností mlčí.

A pokud nechce mlčet, má si dát pozor, aby ji nebylo možné nachytat. Jenomže to už dá moc práce. A touha být viděn a slyšen je silnější než snaha o vlastní korekci. Alespoň u některých....

0/0
18.1.2016 21:43

M15a38r58i25e 83B28r17e65t64h15o56v44á 2385232846773

Lide nesouhlasi s nazory Zilkove v celem rozhovoru a neni to jen o te jedne zrusene vete o sexualni agresi, kterou i podle vas rekla.

Ale jak muzete ohodnotit lidi, kteri vyslovili svuj nazor, jako nemyslici, hystericky a zmanipulovany dav?

Viz tahle veta z vaseho blogu>

,Ale nejhorší pocit mám z nemyslícího davu, který ochotně a doslova na povel spustí hysterickou reakci. Opravdu jsme tak snadno manipulovatelní?,

+6/−1
18.1.2016 13:58
Foto

M42i83l88o94š 76F55. 22P70e27c89h51a12r 3733681730835

„Hysterik, zmanipulovaná ovce et cetera je vždy člověk, který má jiný názor než já.“ Takhle to zkrátka někteří lidé mají – nevyjadřují se k myšlenkám, argumentaci nahrazují dehonestací oponenta.

+4/−1
18.1.2016 14:24

P19e61t13r13a 23K10i26š23o62v41á 7875699549

tak to se povedlo ;-D

0/0
18.1.2016 14:26

P69e14t16r65a 98K39i27š37o28v63á 7925209299

Ať lidé nesouhlasí a diskutují, to je naprosto v pořádku. Ale já bohužel viděla hlavně reakce plné osobního napadání, a to velmi vulgárního. Byly jich tisíce asi ve 3 diskuzích, co jsem četla, a taky proto jsem tyto lidi takto zhodnotila. Kdyby říkali názor, je to něco jiného, ale urážku za názor nepokládám.

Jinak silně pochybuji, že věta o sexuální agresi byla vyřčena přesně tak a v takovém kontextu, jak v rozhovoru vyzněla. Vždyť tam sama říká, že se sexuálního násilí uprchlíků nezastává, ale že se dalo čekat, že k němu dojde.

+2/0
18.1.2016 14:25

M95a88r14t75i14n50a 87M71o42u27d68r12á 7930123496479

Hrubé způsoby vyjadřování však nelze napravit obranou názoru, který hrubé nadávky vyvolal.

Dokonce bych řekla, že je to kontraproduktivní.

+4/0
18.1.2016 14:33

P23e80t73r41a 95K60i95š40o68v68á 7885689829

Není to obrana názoru, ale práva na jeho nezkreslené vyjádření.

+1/0
18.1.2016 14:39

M90a97r19t91i92n14a 37M19o85u37d46r81á 7810363856479

To jsem pochopila z článku a máte pravdu, že média nemají zkreslovat, zamlčovat či naopak přidávat nevyřčené. Jenomže lidi rozpálil do běla i zbytek jejího názoru/ů. Proto byli sprostí.

+1/0
18.1.2016 14:54

M63a15r36i76e 89B14r82e28t77h33o44v91á 2735172446603

Mozna byste mela nechat na Zilkove, jestli bylo jeji pravo na nezkreslene vyjadreni poslapano, mozna se dozvime dalsi perly.

+3/−1
18.1.2016 15:02

P28e87t51r29a 58K19i10š97o22v37á 7365539369

Možná byste měla nechat na mně, k čemu se chci vyjádřit. Já Vám Vaše právo na komentář v diskuzi taky neberu (na rozdíl od některých jiných blogerů :-)).

+2/0
18.1.2016 15:16

J59o23s33e19f 91H15e63j61n90a 2924850256896

Dost se divím paní Petře, že se jí chce do podobné debaty vstupovat. Žilková řekla, Zilková neřekla, pomalu hlasování, veřejný soud. Ta dáma se léta prezentuje jako dáma svobodná i svobodomyslná. Utkal jsem se s ní kdysi ve veřejné debatě a po mém soudu kecala. Ovšem stála si zas svým názorem a měla na to právo. Tahle věci vůbec nečtu, ale zdravým rozumem soudím, že Žilková určitě nesschvaluje násilí na ženách. A motat se okolo formulace dvou vět...:-/ Je mi těch blábolilů líto.;-€

+1/0
18.1.2016 13:53

P24e68t68r44a 44K78i91š84o62v92á 7845669879

Zdravým rozumem jsem to viděla naprosto stejně, taky proto jsem začala trochu pátrat a následně o tom napsala. Ale není to primárně o p. Žilkové, vidím v tom klasickou ukázku zkreslování médií a manipulace.

+2/0
18.1.2016 14:05

M53a14r38i64e 61B76r38e90t27h19o20v81á 2805122806983

Porad nechapu o co vam jde? Clanek byl doupraven a vy v tom vidite zkreslovani a manipulaci. Nazory Zilkove jsou jasne a zatim nikde neprobehlo prohlaseni, ze by chtela zalovat redakci.

0/−1
18.1.2016 14:57

T37o94m65á14š 67J94e40l39í76n92e57k 5601502968297

Vám pochvala za všímavost a aktivní přístup při řešení nesrovnalostí. Byť odpověď kulantně vysvětluje důvody a rozprostírá zodpovědnost po kdekom a zejména po shodě náhod, minimálně je pro příště o výmluvu méně.

Nicméně p. Žilkové bych se na tom základě nezastával, že to chtěla poúpravou zkorigovat znamená, že to prohlásila. Soudě dle ostatního textu, že si to i myslí. Kritika je na místě, byť ne ta vulgární.

+7/0
18.1.2016 13:30

B48o52h14u60m58í33r 36M40r18á85k97a 6955598577624

Tak rozhovor jsem si přečetl a rozhodně se paní Žilkové nemůžu zastávat. Celkový ráz rozhovoru je vlezpr...... Multi kulti tu v určité míře máme, v každém městečku jsou minimálně Vietnamci, ve větších je národností mnohem víc a je na každém, jestli je přijme nebo ne. Systematicky k tomu vzděláváním "nutit" naše děti je zhovadilost. Myslím, že každému dítěti stačí, když mu rodiče na případnou otázku rozumně odpoví. Pokud si někdo chce vzít Itala, Španěla, Araba, Inda nebo Indiána, je to jeho věc a do toho mu společnost nemá co mluvit, ale zrovna tak si já nepřeji, aby někdo naléval něco do hlavy mým dětem.

+12/0
18.1.2016 12:39

P62e75t20r85a 35K97i29š62o29v58á 7735989869

Je to její názor, se kterým nesouhlasíte, v pořádku. Já bych se pod to taky nepodepsala, přesto hájím její právo na nezkreslenou mediální prezentaci. Můj blog byl o zkreslování v médiích a na internetu obecně, o manipulovatelnosti a o nebezpečí zjednodušeného emotivního vnímání.

+2/−1
18.1.2016 13:02

E68v29a 77M49a30t89i71á38š76k50o32v75á 6103635569

Ovšem pokud jsem váš blog správně pocopila, tak to o agresi skutečně řekla, pak dodatečně (možná na něčí popud) opravila. Tak nejde o žádné zkreslování, uvedený výrok byl její vlastní. Ale ona toho řekla mnohem víc, co je hodno kritiky, nebyla to jen tahle jediná věta. Pokud někdo reagoval emotivně, ani se mu nelze divit, zajímalo by mě, co by rozhovoru řekly napadené německé ženy. Jednoduché uvažování předvedla především paní Žilková

+10/0
18.1.2016 13:12

P28e69t97r80a 81K24i39š80o50v64á 7705319299

Opravdu nevím, jak to bylo, to bych si musela pustit přepis rozhovoru. Mohu říci jen svou domněnku, protože jako novinářka sama rozhovory dělám a zpracovávám. Takže můj osobní názor: paní Žilková (poměrně výřečná žena) řekla daleko více, než bylo následně otištěno, tak už to v rozhovorech chodí. Autorka z nahraného záznamu vybrala to, co bylo z jejího pohledu nejzajímavější, jinými slovy nejkontroverznější a s nejvyšší nadějí na upoutání čtenářské pozornosti; tak to zřejmě chodí v Parlamentních listech. A výsledkem zkrácení a vytrhávání z kontextu byl poměrně výbušný text... který by autorizací zřejmě neprošel. A tak se to trochu ošulilo, rozhovor vyšel bez autorizace a až následně, na žádost paní Žilkové, z něj byla ta nejhorší část vypuštěna... ale jaksi omylem, snad chybou editora, přesto částečně zůstala v perexu, odkud ji následně přebírali všude možně.

Vy tomu možná zkreslování neříkáte, ale já ano. Jinak se emotivním reakcím nedivím, udivilo mě pouze jejich množství a sprostota.

+1/0
18.1.2016 13:30

F89r83a12n84t34i49š71e88k 18N57o75v68á84č33e85k 1354863200341

nechali jsme paní Žilkovou ten rozhovor poupravit - v první části ta citace z perexu v rozhovoru od ní zazněla, ale ve druhé již ne, tam byla vypuštěna.

tak řekla to a pak to upravila, nebo to neřekla?? Kdo a proč ji to nechal poupravit, jestliže to od ní zaznělo? Znamená to, že se vyjádřila tak jak se vyjádřila, ale na popud novináře své výroky "zkrotila"?

+5/0
18.1.2016 12:32

P43e71t43r59a 59K91i26š72o38v47á 7365849589

Já opravdu nevím, co řekla a v jakém kontextu. Ptala jsem se paní Böhmové, ale ona odpověděla pouze sdělením, že tato citace zazněla v první části rozhovoru (zřejmě smazané).

Domnívám se, že text upravila sama paní Žilková, asi v rámci opožděné autorizace. Pokud si opravdu myslíte, že novinář Parlamentních listů má takové obavy z kontroverzních výroků zpovídaných osob, že je sám od sebe žádá, aby se krotili, pak Vám tu naivitu docela závidím :-).

+1/0
18.1.2016 12:53

F51r48a92n48t47i50š60e91k 67N19o21v32á21č95e89k 1524553620541

věřte mi, naivní nejsem. Otázkou pak zůstává, jestli řekla to, o říct chtěla nebo jestli napsali to, co ji doporučili.

Jinak Vám přeji, a nejen ám ale i paní Žilkové a její rodině,, co nejvíce multikulturního obohacení. Tak jak ho dostávají ženy a dívky v současném Německu. Zrovna teď vyšlo najevo další utajené jednání uprchlíků. Před pár dny v Berlíně tři migranti 30 hodin znásilňovali třináctiletou holku.

+2/−2
18.1.2016 13:01

P56e55t33r51a 91K17i76š42o50v80á 7725269119

Asi nerozumím, co naznačujete, kdo jí měl co doporučit?

A jinak díky za přání, už jsem se lekla, že mě nikdo do náruče uprchlíků nepožene. Bez toho by diskuze neměla správnou šťávu .:-).

+2/0
18.1.2016 13:07

J84a92r86a 49R68a73n50k 1141336489371

Ona to nemecka policie dementuje a uz je vice zprav, jednalo se o dite ruskych imigrantu do Nemecka a nebyla ani unesena, ani znasilnena, chce to vice cist.

http://www.morgenpost.de/berlin/polizeibericht/article206936125/Verwirrung-um-angeblich-vergewaltigte-13-Jaehrige-aus-Marzahn.html

0/0
18.1.2016 23:53

B79o30r81i84s 91P73o40u22z79a94r 5918688955547

Už jenom to,že manželka ministra striktně neodsoudí tyhle masové prasečinky,je na pováženou.No a ty samčí dodatky jenom podtrhlly velmi zvláštní postoj paní ministrové.Rozhovor jsem četl - vyplývá z něj,že tato hérečka se zkušenostmi z jakéhosi natáčení v muslimstánu,tyto vážné incidenty bagatelizuje a ze sociopatologické roviny je posouvá na rovinu jakýchsi fyziologických a frivolních výstřelků.

+11/0
18.1.2016 12:04

P56e57t17r42a 14K30i47š91o33v89á 7935349899

To zní legračně, jako byste ženu deklasoval na pouhou manželku, která má povinnost vyjadřovat se jen v souladu s tímto postavením. Skoro muslimský přístup... :-). (V rozhovoru žádnou bagatelizaci incidentů ani nic o výstřelcích nevidím, ale asi blbě čtu.)

+2/−1
18.1.2016 12:22

B91o86r94i10s 32P69o67u75z35a32r 5608548495437

Vy nevidíte,jiní vidí - s tím tedy problém nemám

U partnerů politiků či státníků se očekává striktní neutralita.Nehledejte v tom nic maskulinního - když přijede někam president s chotí,tak se od choti očekává,že navštíví nějaký chudobinec,či dámský dobročinný klub - a šlus. Pozor - když má královna Alžběta nějakou státnickou řeč,tak od prince Filipa se očekává maximálně vtipná poznámka o včerejším závodě chrtů .Snad jsem se vyjádřil genderově vyváženě ...

+2/0
18.1.2016 12:34

V51ě69r84a 81K42a57b88í12č68k31o15v11á 7894246230367

Ona je ale zastupitelka za ANO a tady už to legrační být přestává.

+4/0
18.1.2016 12:39

B77o28r60i81s 54P64o36u82z90a51r 5278288315357

To bych nepřeceňoval - tyhle novináře bude těžko zajímat názor nějakého konšela z Kotěhůlek - tady šlo o to,představit veřejnosti názory některých cééélebrit

+1/0
18.1.2016 12:46

P55e86t63r 86H95a31l48í18k 3607762103889

Nejde o pár slov v perexu. Jde o celý obsah.

Moc hezky je to popsáno na jiném blogu:

http://lucieprovaznikova.blog.idnes.cz/c/491730/budou-evropske-zeny-svuj-pud-dobrovolne-smerovat-k-novym-arabskym-samcum.html

+2/0
18.1.2016 11:44

J28i72r93i 30C78e53e 5625981542418

Autorka zapomíná na fakt, že Žilková je politikem (ANO) a tudíž její vyjádření není soukromým názorem.

Pochybuji, že k tomu nesouvislému blábolení bez hlavy a paty dostala mandát od voličů.

To, že Žilkovou obhajují obvyklí morální invalidé, mě vůbec nepřekvapuje.

+11/0
18.1.2016 11:35
Foto

R93a66d88e85k 43P11o89l89i39c70k79ý 6431743281464

Máte naprostou pravdu. paní Žilková se i v televizi vyjádřila jinak. Titulek neodpovídajíci článku jen vyvolávající senzaci je u nás bohužel běžný nešvar novinářů.

Vám karmaR^

0/−1
18.1.2016 10:39

J12i27ř90i86n69a 66H82o81l64o46t62o87v69á 1725722648323

Nejde přece jen o slova "není to sexuální agrese", například mně se naprosto nelíbí, že paní zastupitelka navrhuje zavedení MV jako povinné výuky a předložila to jako reálný do dlouhodobého vzdělávacího plánu na magistrátu. V době, kdy multikulturalismus selhal (už v roce 2008 psal např. Bělohradský o Soumraku mult. a všeobecně v Evropě se zvedal odpor tehdejších státníků - Szarkozy, Klaus...), přijde s takovým nesmyslem? Ono stačí, že už je MV průřezovým tématem a musí se zařazovat do jiných předmětů. Chtěla bych ji vidět, jak by každý týden třeba 2 vyučovací hodiny mluvila a připravovala výuku o multikulti - čím by to po celý školní rok vyplnila? Nehledě na to, že pudově se chovají spíše zvířátka u lidí převažuje i jiná stránka atd. Paní Stropnická si jednoduše "jen plácá játra" a nic o věcech neví, napomáhá k šíření nezdravé propagandy. Lidem se nedivte, už toho mají dost. Stropnické vyřiďte, ať se drží své výuky herectví, nebo ať si raději něco nastuduje a přečte, než jde někam dělat rozhovory.

+17/−1
18.1.2016 10:26

J79i24ř92i95n96a 19H86o46l27o69t46o39v19á 1845972758833

doplňuji: a předložila to jako reálný návrh do dlouhodobého vzdělávacího plánu magistrátu (vypadlo mi slůvko)

+1/0
18.1.2016 10:30

P76e35t70r21a 84K74i20š84o34v49á 7805229299

Děkuji za názor, na přínos samostatné multikulturní výchovy se dívám podobně jako Vy, ale jen jako laik. O tom, že vyjádření s pudy pokládám za zjednodušené, jsem už psala v textu... ale ono se v rozhovoru občas zjednodušuje a nevíme, co všechno bylo vypuštěno, většinou si autor z povídání vybere jen to z jeho pohledu nejzajímavější. Každopádně kdyby všichni lidé reagovali takto věcně a klidně jako Vy, neměla bych důvod tento blog psát :-).

PS: Nic vyřizovat nemůžu, paní Žilkovou neznám a nemám s ní nic společného.

0/0
18.1.2016 10:35



NOVÝ KODEX BLOGERA

Petice

Jaké jsou novinky kromě Politické arény? Podívat se můžete tady.

Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.