Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

V63á61c71l52a94v 81C24h15u58c75h67m80a 6745331458776

R^

0/0
17.4.2017 10:49

R23e94n88a43t70a 78J22a40n45k83o78v55c19o90v29á 7742792840267

Jsem rozhodně pro dávky samoživitelkám, ale musí prokázat neposkvrněné početí ...

0/0
17.4.2017 9:07
Foto

J71a21n13a 53M53a33j73o58v56á 4585632486583

Jsem dlouhá leta samoživitelkou, otec dětí jim na nic nepřispívá téměř patnáct let. Nemalou část té doby jsem žila poměrně nízko nad hranicí (i pod) životního minima. Přesto s zálohovaným výživným naprosto nesouhlasím.

Skutečně nastává čas vrátit se ke zdravému rozumu a za své partnerství, rodičovství a manželství odpovídat sami. Má-li stát někoho podporovat (a i to je s otazníkem), pak jsou to úplné rodiny.

Odchod ze vztahu je prostě potřeba si rozmyslet a rozhodnout se, jestli si ho můžu dovolit.

(Argumentace alkoholiky a násilníky není při více než 50% rozpadu vztahů na místě - tolik jich není, jsme prostě zhýčkaná společnosti, která je zvyklá, že se stará stát.)

+16/−1
16.4.2017 16:08

M81i69c61h93a44l 81T26u83r48e40c16e20k 6133679946671

Teda, to smekam za takovy nazor.

+3/0
16.4.2017 18:34
Foto

J55a91n11a 88M16a73j66o19v51á 4445192956303

Děkuji, ono není proč, víte, člověk se k takovému zjištění musí prostě "dobolet". Mé děti prostě nejsou všech (státní).

A naopak, ani jiné děti nejsou státní (tedy i moje či vaše).

To téma je složité.

0/0
16.4.2017 23:19
Foto

R64o81m80a45n 29K72o48z38e35l 4397976673414

Tak odchod ze vztahu často znamená pro matku jít bydlet k rodičům...konstatuju na základě toho co vidím v okolí.

0/0
16.4.2017 18:36
Foto

J32a79n96a 42M50a64j77o89v11á 4655622586513

No, aby bylo možno odejít, je jednou z podmínek nutných mít kam. Pokud je to k rodičům a všem to vyhovuje, je to OK, rodina je přece základ. Mně by to nevyhovovalo (ač jsem měla fajn mámu). To už je pak přece každého cesta.

0/0
16.4.2017 23:21
Foto

R18o13m51a51n 10K71o30z63e82l 4587346743824

Málokdy to vyhovuje, starší lidi mají obvykle rádi svůj klid a nejsou nadšení, ale přece dceru s dětmi jen tak nenechají. A co znám z okolí, tak to leckdy znamená pro matku být s dítětem v jedné místnosti nebo návrat do domu 2+1, k matce a bratrovi.

Jen konstatuju, že často je toto jediná možnost.

0/0
16.4.2017 23:41
Foto

J94a56n38a 29M62a12j31o74v50á 4865222196933

Určitě ne často. Ti lidé jsou dospělí, ne? Život se jim neděje, to oni si ho vybírají. Utíkat k mamince bylo úsměvné už před třiceti lety.

0/0
17.4.2017 1:37
Foto

V54á28c39l63a25v 28C85h77u63c45h86m82a 6395361478776

To mě vždycky pobaví, když někdo argumentuje jedinou možností.

Podle fotky se zdáte být mlád, tak je takové tvrzení celkem i pochopitelné. ;-)

0/0
17.4.2017 10:51
Foto

R48o31m71a66n 67K68o31z60e80l 4137606373764

Vycházím z toho, co vidím v okolí, znám dost takové případy a zkrátka pokud si žena myslí, že vydělávat má chlap a její výplata je jen jako kapesné nebo nepracuje vůbec. tak se není co divit, že ze vztahu odchází zkrátka s holým zadkem.

0/−1
17.4.2017 17:06
Foto

J66a25n38a 42M16a26j11o33v29á 4425162876153

Tak jestli chce, aby ji živil partner, pak s ním prostě musí žít. To je jednoduchá "matematika".

Pokud chci být sama, tak se o sebe musím umět postarat. Nějak nevím, proč bych odcházela od partnera, který mi umožňuje žít tak, že je moje výplata kapesným. Zkusím to doma aspoň navrhnout :-))

0/0
18.4.2017 10:25
Foto

R41o20m51a45n 32K75o82z95e12l 4647506513354

Třeba případy, kdy si partner najde jinou a vykopne ji.

0/0
18.4.2017 23:40
Foto

J84a95n77a 82M21a67j58o10v96á 4295572506333

Ale jděte... Jakože ženě a dětem postaví kufry za dveře společného bytu a vymění zámek a ona je s těmi dětmi a kufry na ulici?

0/0
18.4.2017 23:54
Foto

R19o45m53a29n 87K64o77z62e37l 4207196443804

Neznám to až tolik podrobně, ale snad všechny takové rozchody, o kterých v okolí vím, dopadly tak, že zkrátka ženy i s dětmi šly bývat k rodičům, některé dočasně, jiné trvale.

0/0
19.4.2017 0:26
Foto

V84á53c79l64a60v 87C90h79u40c15h54m46a 6305481398146

Ale to jistě neznamená, že to byla jejich jediná možnost řešení.

0/0
19.4.2017 1:40
Foto

R44o90m93a94n 98K65o46z52e81l 4767846723724

Tak jo, jsou azylové domy, možnost jít do nájmu, ale zaplatit tři nájmy dopředu je pro mnohé také těžký úkol.

0/0
19.4.2017 12:02
Foto

J57a85n68a 47M40a81j14o29v41á 4685682596533

No pak je asi dobré neusuzovat...prostě to tak pro ty ženské bylo jednoduché a rodiče souhlasili. Pak je to ale jejich problém, ne?

0/0
19.4.2017 13:40
Foto

R77o40m97a82n 66K25o48z57e92l 4297256483814

Ano, je to jejich problém, jen jsem konstatoval, jak to obvykle dopadá.

0/0
19.4.2017 23:07

A28n16e37ž81k83a 12J 27Ř16e82h29o85ř97o89v65á 8346848

Jano, kdyby mi někdo určil děti, které mám živit, chtěla bych je vychovávat. K ohleduplnosti, aby mi nesměly ječet pod okny. A když by náhodou přez zákaz ječely, abych je mohla nechat chcípnout hlady. Protože jsme převážně sluníčkoví a děti se chcípnout nemohou nechat, tak je to v podstatě hnus.

0/0
19.4.2017 13:36

M12a32r34i45e 55C87h15m53e98l19a69ř34o25v64á 8655536977589

Když matkám stát vyplatí výživné, přesně o tolik peněz (výživné) jim zkrátí sociální dávky. Takže budou tam kde byly. To jsou ti politici fakt tak blbí?

+2/−1
16.4.2017 14:13

V63l97a90d58i83m66í41r 46H94r21u22b83ý 4767583234729

Ne, tak prolhaní. Obdobně přidají důchodcům - 5% navýšení snížené sazby DPH, které mělo krýt ztrátu z II. pilíře a dotovat propad v krizi. Krize pominula, II. pilíř se nekoná, ale těch 5 % kradou stále. Takže průměrný důchodce na jejich "navýšení" prodělal 20 až 50 Kč měsíčně, trochu nadprůměrný, či ten, kdo bydlí ve svém více než stovku.

A tak je to se vším.

Prostě neuvěřitelně nezodpovědný a populistický Sobotka lže a rozhazuje z našich peněz. Už od roku 2002 (kdy za první rok šéfování MF stihl schodek rozpočtu zdvojnásobit).

+4/−1
16.4.2017 17:03

N89o95v90o13s35a40d 10M83i82r73o42s92l90a27v 9628419988419

...je zajímavé když někdo rejpne do cikánů tak je zle...dle mého názoru je Čunků málo...

+4/−1
16.4.2017 12:42
Foto

R12a36d92e52k 47K66u13j18í91n93e40k 7243424200207

zneužívačů sociálních dávek je málo? fakt?

+1/−2
16.4.2017 12:43
Foto

R52a73d69e62k 94K32u33j96í17n75e20k 7343474550767

Milionářské čuně se znemožnilo už před lety, kdy neoprávněně pobíralo sociální dávky.Mělo by být zalezlé a nevystrkovat rypák. ;-D

+1/−4
16.4.2017 11:45

V58l80a84d45i56m86í78r 46H58r33u98b27ý 4477163524679

Opravdu neoprávněně? To bylo doloženo?

+4/−1
16.4.2017 11:54
Foto

R41a31d82e48k 52K91u78j14í18n77e39k 7843764370427

http://zpravy.idnes.cz/cunek-bral-socialni-davky-ukladal-si-pritom-miliony-fh4-/domaci.aspx?c=A071030_065145_domaci_mad já si nepamatuji, jestli se z toho nějak vysekal, ale čuně s milionovými příjmy by si pro sociální dávky chodit nemělo, zejména, když si postaví kariéru na boji se zneužívači sociálních dávek ;-D ale čuně takhle nemyslí

+1/0
16.4.2017 12:05
Foto

F64r62a25n44t59i39š96e62k 32K72š37í21r 2389946155

Etatisté si takové politiky zasluhují. ;-D

0/0
16.4.2017 12:11

V84l89a64d17i77m12í64r 16H33r65u11b79ý 4367773574929

Hmmm. A doložil někdo, že to byly jeho příjmy?

+1/0
16.4.2017 17:05

M68i30c89h44a63l 32T71u92r38e44c68e59k 6743259806491

Vy jste bud krestan a nebo uplne blby.

0/0
16.4.2017 18:36

V19l13a92d48i30m69í58r 40H10r55u90b77ý 4577593694849

Opravdu?

0/0
17.4.2017 9:42

J74a78r67o89m48í59r 50K62r27á71l 4770439434149

Vám nedošlo, že to nemusely být příjmy za minulý rok ? Zjistěte si, za jakých podmínek se dávky vyplácejí.

0/0
17.4.2017 9:42

J41a18r84o61m69í33r 84K18r72á98l 4710599434179

Vážený pane, zjistěte si o co šlo a na čem jsou dávky závislé. No a zjistíte, že na uložení jakékoliv částky do banky rozhodně ne.

+1/0
17.4.2017 8:02
Foto

V40á93c44l78a74v 82C83h95u57c90h11m58a 6615391318586

Bral -li je v souladu se zákonem, pak je někde chyba v zákoně a nikoliv v Čunkovi. Tím ale neříkám, že jej považuji za světce.

+1/0
17.4.2017 10:54

J90u25l96i94u24s 82C92h94a88l46o98u66p16k67a 4272879250431

Ty "dávky" byly pokud vím přídavky na děti. Vzhledem k tomu, že měl čtyři, tak dostával hodně. Ostatně i čtyři děti něco stojí. Kdyby něco na Čunka našli, už by seděl. A to prohrabávali 20 let zpátky. K tomu článku: mám pocit, že autorka myslí spíše někoho jiného. Čunek je pro rodinou zodpovědnost. K tomu dávky nejdou. Ostatně soudím, že za tou "čunkiádou" byl Kalousek.

+4/−1
16.4.2017 12:11
Foto

R31a33d36e98k 68K59u30j45í59n92e60k 7213704540867

Kdybyste si to přečetl, tak byste věděl, že:

Šlo o příspěvek na bydlení a sociální příspěvek, na něž mají nárok jen rodiny s malým příjmem. V téže době přitom Čunek uložil do bank 3,5 milionu korun.

+1/−1
16.4.2017 12:22

J24a17r55o61m48í91r 57K10r48á89l 4370839274889

Jenomže pro tyto účely se nebere výpis z účtu, ale daňové přiznání.

0/0
17.4.2017 8:03

V88l72a22s42t28i17m96i31l 90D56o47r74o78t33í98k 3446776747539

Možná, že Čunek není úplný diplomat, je to Valach jako poleno. Ale témata, kterých se chytá, a ke kterým se vyjadřuje, míří do černého. Proto jej lidé volí (starosta, hejtman, senátor ...), byť je to lidovec. Kdo chce věci pochopit, tak pochopí, kdo nechce, tak se chytá jednoho slovíčka vytrženého ze souvislostí, překrouceného, a na něm víří mega protičunkovskou kampaň (že jim to funguje, je dobře známé)!

Rodina je přirozený základ společnosti, proto by měla být chráněná a podporovaná (ne jen na papíře, ale i skutky). Proto je to téma, o kterém by se mělo stále mluvit a řešit jej ve všech souvislostech, ne jen před volbami!

Podpora (byť nepřímá) rozkladu tradiční rodiny, související generování samoživitelek (-lů) a tím ohrožování a poškozování dotčených dětí (nejde jen o peníze, ale i o jejich psychiku a postoj k dalšímu životu ....), je vždy špatně!!!!!

Je potřebné, aby se k těmto věcem vzedmula celospolečenská vlna názorů a postojů, protože to, co v řadě případů předvádějí příslušné státní orgány (sociálka, OSPOD, ...) a soudy, je pro dnešek i budoucnost normální rodiny a celé společnosti destruktivní a tristní.

+10/0
16.4.2017 9:32
Foto

J79a91n59a 70M36a76j50o73v32á 4865192406753

Od druhého odstavce R^R^R^

+2/0
16.4.2017 16:10

J12i55ř69í 30Č48u77m52p46e88l91í25k 5986246732221

Bude veselo.

Minulý rok se narodilo téměř 50% nemanželských dětí. Možná, že z těch manželských bude ve skutečnosti taky pořádná část nemanželských.

Zkoušku DNA k určení otce při narození dítěte, ženský odmítají.

Je, ale vidět, že ženským by se líbila původní komunistická ideologie, kdy měly být ženský společný a mohli mít dítě s kým chtěly s tím, že by se stát v případě potřeby o ty děti pak postaral, takže o odpovědnosti si nechte pouze zdát.

Protože těch dětí je přesto stále málo a tak nám nezůstane, než ty maminky podporovat co nejvíce, protože bez dětiček nebude mít Čunek ani na svůj důchod.

Zálohované výživné je maličkost, bude se toho muset změnit mnohem víc a bude to stát také nepoměrně víc.

Děti jsou totiž naše budoucnost a existence.

0/−5
15.4.2017 23:27

J34i11ř14í 21Č61u39m47p96e39l11í85k 5656766432731

Omlouvám se za chybu - mohly

0/0
15.4.2017 23:28

J44a81r25o71m71í33r 62K78r94á98l 4320179894989

No a čím se ty děti liší ? V rodném listě mají zapsaného otce tak, jako tak a jestli mají rodiče nějaký glejt z úřadu na tom nic nemění.

0/0
17.4.2017 9:44

D43a71m 21M12a 8378499316815

Paní Kišová, povedlo se vám kouzlo nechtěného. Ve třetí větě posledního odstavce totiž tvrdíte přesně to, co Jiří Čunek. :-)

+4/0
15.4.2017 23:05

P96e77t46r64a 57K40i28š62o21v75á 7135249569

To nebylo kouzlo nechtěného :-). Já rozumím názoru Jiřího Čunka a myslím, že má kus pravdy. Akorát se svým vyjádřením pustil na tenký led, možná záměrně, ale je tam nechráněn a k odstřelu. A hlavně o tolik nejde a celé je to nafouklé, novým zákonem se nezmění skoro nic, jen je to hezké téma do předvolební diskuse, kde mohou politici neškodně a celkem bezbolestně předvádět sociální cítění.

+3/0
15.4.2017 23:28

V43o82k52o12u88n 70V32l19a22d39i32m56i97r 8942398739628

Odpoledne jsem slysel ve zpravach BR, ze zemi se dari od otcu vybirat vyzivne na deti ve vysi 38% pozadovaneho. Kolik procent dokazi ne vysoudit, ale opravdu dostat ceske matky? Jsem toho nazoru, ze stat ma porad lepsi karty, nez jakakoliv matka.

+1/0
15.4.2017 21:44

V48l92a52d62i83m47í35r 16H75r32u60b42ý 1864551137742

A ten názor jste si udělal z čeho? Kterákoliv matka (nebo otec) může neplatiče výživného žalovat (a nic ji to nestojí, veškeré náklady nese dlužník) s následnou exekucí, tohle je jedna z nejrychlejších soudních záležitostí - do tří měsíců máte exekuční výměr a pokud je z čeho brát, tak i peníze na účtu. Pokud nedokáže peníze z povinného dostat ani exekutor, tak proč si myslíte, že stát bude úspěšnější? Dokud dluhy vymáhal stát, byla úspěšnost vymáhání doslova žalostná, to si můžete snadno ověřit.

Tak jaké ještě lepší karty by měly být potřeba?

+1/0
16.4.2017 12:49

V52l10a87d67i10m48í77r 98H72r84u47b23ý 4187593454889

Poznámka: Jsme zde, bohužel, dva stejného jména i příjmení. Prosím, rozlišujte naše stanoviska.

0/0
16.4.2017 17:07
Foto

J87a57n36a 19M71a93j58o45v27á 4945232486713

Nemá. Stát není, nebyl a nebude dobrý hospodář a pokud je na neplatiči co "vzít", pak to zvládne exekutor lépe. Pokud není, nezvládne to stát rozhodně. Už samotné konstatování v důvodové zprávě, že se počítá s tím, že stát vymůže cca 10 % vyplacených "záloh" na výživné, přičemž náklady na související provoz budou nejméně stejné v zásadě přiznává, že jen vzniká další dávka.

A zase se najdou koumáci, kteří se ji naučí používat, jako je to teď např. s dávkami na bydlení.

+1/0
16.4.2017 16:14

J76a34n 83R28á80ž 1549943504150

Naštvat feministky a některé samoživitelky není nijak složité.

Mimochodem i já to s oblibou dělám.

+2/0
15.4.2017 18:51

K62l10á25r53a 88T98r98n21k97o26v86á 3704539384299

Co vám samoživitelky udělaly?

+1/0
16.4.2017 12:27



Bohyně v teplácích od Armaniho

Petice

Na co je hrdá ta, která má tepláky pro všechny příležitosti? Přečtěte si rozhovor se Zuzanou Hubeňákovou.

Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.