Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
DV

D85a11v44i33d 28V51l75k

7. 6. 2017 17:42

Diskuse pod mými blogy na Idnesu jsou moc fajn a jsem rád, jsou tam čtenáři pod svými skutečnými jmény alespoň ve většině. Bloguju i na SME a tam se pořád ještě používají anonymní Nicky. Což je absolutně nekontaktní a neosobní. Navíc si myslím, že když já jdu do blogu s vystrčeným ksichtem, tak by diskutující měli projevit stejnou odvahu. V diskusích jsem se se spoustou lidí spřátelil a to je na tom blogování nejvíc.

0 0
možnosti
PK

Na diskusi pod anonymními nicky vzpomínám naopak ráda, byla veselá a fajn. Občas se nějaký blbec vyskytl, to všude, ale protože do diskuse měli přístup všichni, bez přihlašování a registrace a čehokoliv dalšího, příspívalo se víc a blbci se rozmělnili. A že to bylo neosobní? Některé diskutéry, třeba aretttu, si pamatuju dodnes, a možná i líp, než kdyby tam byla třeba jako Lenka Svobodová. Ale hlavně myslím, že důležité je, co ten člověk píše, a jeho ksicht ani jméno mě v podstatě nezajímá. :-)

0 0
možnosti
Foto

Nestačím žasnout. Právě kvůli "kultivovaným" diskuzím byl blog lidovek zrušen. Trolové typu drmeda a vlastimila čecha je naprosto ničili, tamní blogeři se uráželi mezi sebou a čtenář se nestačil divit. Naopak ti slušní blogeři typu Josefa Hejny poukazovali na blog iDnes, jak má diskuze vypadat. Nespletla jste se náhodou, anebo využíváte možnost, že diskuze na lidovkách je nedohledatelná?

0 1
možnosti
PK

Mám jinou zkušenost, diskuse na Lidovkách, aspoň pod mými články, byly v naprosté většině slušné a kultivované. Ale je fakt, že nejsem tak citlivá, jako někteří jiní blogeři, a trollové ani urážky mi v zásadě nevadí. Tihle diskutéři vždycky vypovídají hlavně sami o sobě. A tak nějak to patří k věci, kdo se bojí diskuse, nesmí do blogerského lesa. :-)

2 0
možnosti