Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Pěkný článek, R^ Ing. Horu jsem sice osobně neznal, ale slyšel o něm samé legendy, ovlivnil spoustu šachistů na Moravě.

0 0
možnosti
Foto

Nějak se mi nezdá, že by nestraník postoupil ve vojenské hierarchii tak vysoko.

0 0
možnosti

Ale jo, byly takové případy. Ne moc, ale občas byly.

0 0
možnosti

Karma. A za šachové téma zvlášť.

1 0
možnosti

Moc hezký článek. Sám jsem z Uherskohradišťska a šachy jsem v dětství také chvilku hrával - ne tedy na moc vysoké úrovni :-), ale na Ing. Horu si dobře pamatuji. Jeho svěřenci v čele se Zbyňkem Hráčkem tenkrát opravdu vyhrávali, co se dalo... R^

1 0
možnosti

Článek by zaujal i jinde. Co to zkopírovat na nss.cz?

0 0
možnosti
Foto

To bohužel nejde, bylo by to proti kodexu blogera. Článek by musel být prakticky celý přepsán nanovo, použity jiné formulace, jinak sestavené schéma vyprávění, atd.

0 0
možnosti
Foto

Lidské příběhy jsou fascinující. Moc děkuji! R^

0 0
možnosti

To jsou, já moc děkuji! :-)

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS