Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J19a55n 68R65i40c24h40t85e89r

12. 10. 2018 9:46

Víte, já jako muž samozřejmě nemohu plně pochopit pocity zneužívané ženy a v tuto chvíli se o to ani nechci pokoušet. Co chci říct je něco jiného:

Nevím jak je tomu u vás, ale pro mě je značný rozdíl mezi tím, když nějaký pedofil zneužije, ať už tak či onak, dítě, a mezi tím, když dospělá žena jde s někým do postele výměnou za nějaké výhody, ať už roli nebo přímo peníze, pokud to udělá dobrovolně.

Ostatně už Alain Delon dávno přiznal, že kvůli rolím šel s někým do postele mnohokrát, se ženami i s muži, než se konečně stal natolik slavným, že už nemusel. Ale nikdy ho nenapadlo za to někoho obviňovat.

A pokud byla opravdu znásilněna, opravdu nemá jinou možnost než jít na policii. Vzpomenout si náhodou po třiceti i více letech je zkrátka, nezlobte se na mě, podezřelé. Zejména když si člověk všimne, že jediní takto obvinění muži jsou ti bohatí a slavní.

13 0
možnosti

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.

L21i79b82o57r 12H12a65n84u25š

11. 10. 2018 22:25

you too:??? škoda, že jsem se dnes na blogy díval. Zkažený večer.

1 0
možnosti

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.

Foto

Tito exhibicionisté a masturbátoři nejsou jen mezi muži, ale i mezi ženami a hlavně mezi ženami a k tomu je společnost slepá (zatím). Když půjde žena ven v sukni bez kalhotek a bude ukazovat přirození po parcích, měla by být postižena zákonnými prostředky ve stejné míře jako muž přistižen v obdobné situaci.

V diskuzi níže paní Martina Zůzová vyjádřila svoji úlevu, když jeden takový pán z jejího okolí spáchal sebevraždu, tedy sebevražda jako vítaná událost, pokročme do nové doby genderové rovnosti a nahlédněme stejným pohledem na obě pohlaví bez rozdílu. Sebevražda ženy jako vítaná událost v případě exhibicionistky...

2 0
možnosti

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.

Ten "můj" potřeboval ukázat autobusovou zastávku. Cestou mě odvedl z dohledu. Později jsem se dověděla, že byl z vedlejší vesnice, dokonce ho naši znali. Za mě dostal půlroční podmínku. Udělal to znovu - dostal několik let natvrdo. Když ho pustili mamka mi to řekla, byla jsem o dost starší a už i bydlela jinde....těžko popsat tu paniku, když jsem věděla, že je "mezi náma". Za dalších pár let spáchal sebevraždu, to se mi hrozně ulevilo. Mluvit o tom jsem mohla popré po 20ti letech od té události a jen velmi málo a do teď se sklopenou hlavou a pocitem viny. Je mi o dalších 20 let víc.

8 1
možnosti

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.

V 6 letech lítat sama po sdílišti - vaši rodiče byli prostě naivní. Vybavuju si, že v 6 mě určitě po Praze samotného nepouštěli. A pokud se divíte, že si to ten úchyl dovolil - je to posedlosta a vybavuje se mi, že malého chlapečka zavraždil sadistický úchyl ze Slovenska v Praze. Dítě bylo na hřišti a rodiče wse domnívali, že když na hřiště vidí z okna - mají dítě pod kontrolou. Neměli. Chlapec byl sadisticky zavražděn. Lidi občas zapomínají, že ostatní lidi jsou jako zvěř, jako hyeny čekající na kořist - někteří. Předhodí jim klidně svoj děti. Zvláštní.

1 12
možnosti

No dobře...narazila jste na úchyla.. Ale co tím chcete říct?

On někdo pochybuje, že existují? Pokud vím, tak děti byly vždycky nabádány dávat na takové věci pozor a hlásit to rodičům či doma. Co se má změnit?

Přísnější tresty? Nebo automatická prokazatelnost takových tvrzení i po desítkách let? Vždyť tvrzení a motivy ne všech lidí by byly úplně čisté a mohlo by to být snadno zneužitelné.

Traumatických zážitků v dětském životě je spousta .. když je dítě např. svědkem opileckých excesů, hádek, rvaček, dopravních nehod, týrání zvířat nebo dokonce, když je nějaké násilí páchané na něm. Setkání s úchylem je jen jeden z řady možných traumatických zážitků.

OK, mluvit se o tom má ..ale mě se nezdá, že by se o tom dosud nemluvilo.

Jen se mi zdá, že to dnes nabralo až nezdravou podobu.

18 0
možnosti
Foto

ano přísnější tresty -každopádně

0 1
možnosti

J13a84n 23P25a32v64e10l

9. 10. 2018 10:25

Myslím, že jste to nepochopila.

Můžete najít na sexuální obvinění různé reakce na internetových diskuzí. Je tu 10 000 000 lidí a mezi nimi se najde hodně různých případů. Je velice snadné citovat takové případy a ukazovat na nich, jak jsme zkažení.

Já pevně věřím, že většina lidí chápe rozdíl mezi znásilněním a flirtováním. Problém je v tom, že tohle nemá pevnou hranici. Je tu určitá šedá zona. #MeToo možná byla iniciativa, která se snažila upozornit na násilí na ženách. Ale v současné době je příliš mnoho případů, které se buď dotýkají této šedé zony (kterou má každý někde jinde a jinak logicky vnímáme) a nebo se i snaží případy flirtování posunout do oblasti sexuálního násilí.

Tohle se netýká jen #MeToo. To je problém prakticky všech iniciativ, kde skupina znepokojených lidí otevře určité téma. Tito lidé poukáží na problém, ale nemají čas na to, aby někde vyřvávali na nárožích a cpali se do médií. Tohle je oblast fanatiků, kteří si to vezmou za své a realizují se na tom. Případně exhibicionistů, co se mají potřebu zviditelnit. Takhle dopadlo německé AfD, takhle dopadají zelená hnutí, vegetariáni, ...

3 2
možnosti

Ano, je to příliš osobní a i já se po několika desetiletích (nedávno) odhodlala o tom napsat. Na popud mojí kamarádky. A opět jako u Vás, první byla moje dcera, které jsem to vyprávěla a varovala jí. A je to úplně a děsivě jiné než módní mee too -:)

6 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS