Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
IM

I63v81a 83M65a14r83k57o53v74á

27. 1. 2019 20:14

První návštěva Osvětimi před 25 lety pro mě byla natolik silná, že jsem ji úplně vymazala z paměti. Strašlivá tíha... Napsala jste to vynikajícně, děkuji.R^

0 0
možnosti
PK
Foto

Slovem - skvělé. Výborně napsáno s hlubokou myšlenkou. Smekám. R^!

3 0
možnosti
PK

Děkuji. Takové komentáře v diskusi potěší víc než tisíce čtenářů. :-)

0 0
možnosti
Foto

J37a22n 49Š57i49k

27. 1. 2019 12:28

Nikdo by článek nenapsal lépe. Patří na titulní stranu. Děkuji. Přeji hezkou neděli

3 0
možnosti
PK

Moc děkuji, až se červenám.

0 0
možnosti
Foto

Díky moc za tuto připomínkuR^

1 0
možnosti
PK
PH

Netřeba komentáře.

1 0
možnosti
Foto

Silný článek! Velký dík, že o tom píšete. Nesmí se zapomínat

Přeji Vám hezkou neděli.

1 0
možnosti
PK

Děkuji, Marku, Vám také hezkou neděli!

0 0
možnosti
Foto

Jedu tam v září. Asi by tam měl zajet každý...nevím. tak si to říkám...tak jedu. Je to tak tři dny...zase jsem se odvážila na Lustigovu Collet jako film...hlava se vzpírá probrat, jak tu hrůzu kolem sebe a jak tu každou vteřinu stresu bez naděje mohl člověk ustát. Je mi z toho mého výletu dopředu těžko už teď...napsala jste dobrý a potřebný článek... moc Vám k dnešku děkuju. Za právě na dnes důležité smutné připomenutí a chtěla bych pro Vás vypíchnutí na titulní stranuR^V

3 0
možnosti
PK

Já moc děkuji Vám! Osvětim není téma, které by čtenářsky táhlo, tak se asi vypichovat nebude. Ale jsem moc ráda, že někoho zaujalo. V

1 0
možnosti
VV

Dobry napad. Osvetim by meli hlavne navstivit zdejsi obdivovatele AfD a volici pana Okamury.

Ja v tom pekle nikdy nebyl, ale stacily mi Mauthausen, Dachau, nebo Flossenbürg.

2 0
možnosti
PK

Děkuji, ono těch míst je samozřejmě víc a všude to bude podobné.

1 0
možnosti
Foto

R^V Osvětimi jsme byli před maturitou. Děs, nechápu. Nedávno jsem četla "Mengeleho děvče", tak jsem si ji představovala na těch místech...

2 0
možnosti
PK

Je to tak, jedna návštěva za život stačí, to člověk jen tak nezapomene. Děkuji!

2 0
možnosti
OF

Já jsem tam byl před 40 lety,s kamarádem, bez průvodce.

Chtěl bych tam zajet s manželkou.Je tam i český průvodce? Což to,já polsky umím,

mám polskou národnost / Těšínsko/ ale moje paní by uvítala spíše češtinu.

Dá se koupit lístek po internetu ?

1 0
možnosti
Foto

Před lety (2002 myslím) nám nabídli polštinu nebo angličtinu. Anglický průvodce byl jen jeden a museli nás rozdělit, tak učitelé vybrali dobré angličtináře a zbytek šel na polštinu.

0 0
možnosti