Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ŠF

stev

9. 3. 2011 16:58
Druhá míza...

Mezi věkové zvláštnosti lidí patří kojenecký věk, batolecí, předškolní, školní, puberta, adolescence, kristova léta, a také stáří a pokročilé stáří. Mezi tím někde ve "středním věku" se nachází tzv. druhá míza. Prostě tam patří. Pro mnohé to je, nebo bude či bylo, krásné období.

0 0
možnosti
N

NumLk

9. 3. 2011 16:34
povim vam jednu vec

jak tak tady ctu ruzne prispevky vychazi mi tento model: chlap pred 40 si ma uzivat nezavaznych vztahu, mimochodem si muze ozkouset zeny pred i po 40. Ve 40 si ma vzit  18 max 25 letou, s tou mit deti a stastne zestarnout. Nakonec 40 leta zachovala vdova , financne zajistena, zkusena,  s odrostlymi potomky a neutuchajici chuti na sex bude zajiste pritazliva podle autorky clanku  pro mnohe muze , takze  muze zacit novy zivot

0 0
možnosti
DM

Aretta

9. 3. 2011 23:06
Re: povim vam jednu vec

No to ale vůbec nemyslíte na nebohého stařečka:-(

Pokud zavčas nezemře a ona 40letá nebude vdova:-( Co si ona přítažlivá počne s "neutuchající chutí na sex", ha?

0 0
možnosti
JT

ignacius01

9. 3. 2011 15:19
moc jste me pobavila

Tim vyberem obvzvlast - uplne jako ze zivota :))) zadny zlatokopky nic, ale kdyz vas nepritahuje mamina s dvema detma tak jste div ne evolucni uchyl :)))

0 0
možnosti
PM

DedecekHribecek

9. 3. 2011 15:08
Tak nevím

Proč má paní autorka potřebu takto peskovat muže po a před čtyřicítkou to je mi záhadou. Víte jsem šťastně ženatý a je mi jedno co dělají nebo nedělají před a nebo po nějakém věku jiné ženy. Tak proč toto okřikování?

Tím neříkám nic o tom jestli paní autorka má nebo nemá pravdu.

0 0
možnosti
VK

eso-v-rukavu-rymr

9. 3. 2011 14:43
vekove vyrovnana manzelstvi

vekove vyrovnana manzelstvi podle mne funguji daleko hure nez ta mirne nevyrovana (tj. cca muz o 10 az 15 let starsi). videl jsem ve svem okoli uz nekolik prikladu. vetsinou vztah funguje do 25 az 30 let, kdy oba ziji celkem svobodne. pak ale holce zacnou tikat hodiny a zacne tlacit kluda do svatby a deti. a tam se zacne lamat chleba, jen maloktery chlap chce jiz pred tricitkou dobrovolne do chomoutu. pak samozrejme nastane problem s tim, ze vetsina chlpau je od prirody aktivnejsi, leze po horach, sportuje, vyrazi na cesty. zensky vetsinou chteji do divadel a pak s kolegynema nad vetrnikem a rakvickou diskutujou o ucinnost ruznych diet. pri svych aktivitach samozrejme chlapi prijdou do styku s mladsima holkama, kterym imponuji jejich zkusenosti... autorciny fantazie ze zeny jsou ty rozumnejsi a pomaleji starnouci je spise jen zboznym pranim.

0 0
možnosti
VK

eso-v-rukavu-rymr

9. 3. 2011 14:21
problem

jak to ma treba resit chlap, kdyz ho vlastni zena (ano, stravil s ni treba 30 let zivota, vychovali spolu deti, stali spolu v dobrem i zlem) pomalu prestane sexualne vzrusovat. narozdil od zen chlap nemuze sexualni vzruseni predstirat. jak ma sam sebe "prinutit" a jde to vubec? PS: neni to muj pripad (padesatnik zdaleka nejsem), jen mi to vyjde jako normalni scenar zejmena u starsich vekove vyrovnanych paru...

0 0
možnosti
AS

Inanna

9. 3. 2011 14:57
Re: problem

Hm, o tom přece článek je, že chlap někdy nerad přizná, že poruchu erekce způsobí bůček a pivisko a lenost - ono svést to na manželku je zkrátka pohodlnější. Pokud žena přestává vzrušovat pomalu, tak to vypadá spíše na tento případ - kdyby to byla megera, přejdou choutky pěkně rychle.

0 0
možnosti
CM

Charis Matic

9. 3. 2011 13:57
Každému co jeho jest ..

Mám kolegu, kamaráda, který se ve 47 rozvedl se svo tehdy 40 letou manželkou, která mu dle jeho slov 10 let pila krev. (Znám ji taktéž) ..její největší překvapení bylo, když zjistila, že si její bývalý vesele a šťastně žije s 45letou dánou..co dámou..- holkou :-) na můj dotaz co blbne..proč si nenašel něco mladšího..25-30..mi odpověděl s naprostým klidem..ty vole zopakovat si ještě jednou sůj život ? Absolvovat všechny ty děti, jejich nemoci, nikdy nemít chvilku klidu ..jsem snad blázen..? Prý by neměnil, našel si úžasnou aktivní i atraktivní holku, která má odrostlý děti, je v pohodě a hlavně prý žádnou z vlastností jeho bývalé ženy...tak snad jim to vydrží...A když tak o tom přemýšlím tak na tom asi fakt něco bude. Takž asi tak...

0 0
možnosti
S

Sekanice

9. 3. 2011 21:57
Re: Každému co jeho jest ..

No a občas mají někteří to štěstí, že ta dáma-holka je jejich žena, takže není třeba od ní odcházet, jen kvůli tomu, abych měl mladší,ne? Ale pokud má tu potřebu odejít za každou cenu, tak to asi udělat musí, jen jestli pak ale nelituje, že si vlastně vůbec nepomohl. Pravdou je, že si na to ale každý musí přijít sám. Já jsem asi v tomhle strašně optimistická, ale moje životní zkušenosti v tomhle ohledu jsou dobré

0 0
možnosti
SB

Morgiana

9. 3. 2011 13:34
Jsem ráda ,

že už se to trochu uklidnilo a zaznívají tady i celkem rozumné názory a bohužel i hodně smutnýho, Aspoň pro mě je asi ve 40 zabalit partnerství jako jeden diskutující smutná věc. Ikdyž jak jsem zjistila , stává se to docela často Nevěděla jsem jak velké má problémy chlap se závazky najít si stálou partnerku:(Všechny diskutující bych jen ráda poprosila až se Vám budou drát písmenka, které budou někoho podle fotky odsuzovat a nebo Vám něčí příjde nenormální jako třeba že mladší muž je celkem spokojený v manželství se starší ženou. Zkuste tyhle písmenka nechat vybublat a zkuste si vzpomenou na nějakou skvělou ženskou nad 30 chlapa nad 40 a neponižujte, nezoustozejte. Všichni budeme jednou staří a podle dnešních měřítek asi nežadoucí , ale co Vždyť je to jen modní diktát, rozumný člověk hodí kult mládí za hlavu a žije každý den naplno.) Někdo sportem, někdo hraním online her a někdo třeba opravováním auta:ú)

0 0
možnosti
ZS

Alowen

9. 3. 2011 13:24
ACHJO

Každý vztah má svá plus a mínus. Pokud se starší muž cítí lépe s mladší, nezáviďte mu, neodsuzujte ho. Stejně jako ženy, které žijí s mladšími muži. Stejně jako mladou holku, která se zamilovala do naprosto obyčejného rozvedeného padesátníka. Sakra to je přece každého věc, každý svého štěstí strůjce.

Buďte s tím, s kým je vám dobře. Já sama jsem s mužem, který je ode mě o 30 let starší a neměnila bych. Nebudu odpovídat na dotazy typu - a víš, co bude za dvacet let, je zodpovědné s ním mít dítě? To je čistě moje věc. Já se s ním cítím tak, jak jsem se s nikým jiným necítila. Není to žádný boháč, ani vysoký manažer. Je to normální chlap, s normálními názory.

Prostě je to každého věc, a vždy je to o těch dvou a ne o okolí. možná tím odpadne několik starostí, když partner je v podobném věku, možná ne. Kdo ví, co se stane za pět, deset let....

Proto to neřešme a buďme šťastní kde jsme a s kým jsme

0 0
možnosti
SB

Morgiana

9. 3. 2011 13:36
Re: ACHJO

Hezky, Koukam že nas popadla teměř ve stejnou chvili stejna nalada.)

0 0
možnosti
P

pepe5

9. 3. 2011 12:52
a co když je to všechno jinak

Točí se to tady kolem věku a nabrnkávání mladejch koček apod.a zda-li je to ,,správný,,

nenapadlo Vás krásná ženo,že o tom má-li se přiblížit  muž k ženě na dostřel rozhoduje jen a jen ona sama co bude dál.....tak jakýpak štráchy s věkem,barvou kůže.A nenapadlo Vás tady.... (diskutující),že jsme svobodní a nikdo nemá právo určovat co je pro koho správné a co ne!.Neb nikdo neví proč a nezná souvislosti..a kdos bez viny hoď kamenem..(zahrňte i ,,prohřešky,, mysli a tam skryté věcičky;-D).a jen pro zajímovost..vztahy nejsou jen o sexu......vztahy začínají a končí z zcela nehmatatelných příčin...a na způsobu jak..? nezáleží...je to pouze mechanizmus našeho vesmíru...zkusme juknout ..kolem sebe..vžijme se do protějšku...zkusme neodsuzovat .....a když někdo rád do pekla, tak proč ne na dobrým koni...a kdo si netroufá tak možná promarní dar největší..svůj život..kdo ví

0 0
možnosti
VV

SYETEY-KOTZOUR

9. 3. 2011 13:01
Re: a co když je to všechno jinak

říká se, že nejvíc ctnostné jsou ty, s kterými nechce nikdo hřešit.;-D

0 0
možnosti