Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
FW

new aquarius

9. 3. 2011 11:39
Vrátil jsem se na zem

Jsem čerstvý padesátník. Budou to dva roky, co jsem se seznámil s dívenkou skoro o třicet let mladší. Půvabnou a na svůj věk rozumnými názory oplývající ( pro mne ) pěknou "jednadvacítkou". Okolnosti nás svedly dohromady daleko od domova a tato okolnost byla využita. Když se ale teď ohlížím zpět, tak nevím, zda bych to zopakoval. Přestal jsem být sám sebou, stylizoval jsem se, nedokázal jsem si to užít, protože jsem byl v neustálém napětí ... Ješitnost zvítězila ... Kde bych se na nějakou podobnou ještě zmohl ? A kdy ? Ale přišlo vystřízlivění. Několik krásných zážitků, ale utopených v čase plném nejistoty a napětí. Nelituji, ale už bych se do toho nepouštěl. Svůj k svému by mělo platit. Nyní mám přítelkyni v mém věku. A je nádherná, protože i krása zraje a jsme spolu nádherně uvolnění a sví. Mohu zůstat sám sebou a užívat si blízkosti někoho, s kým se nejen máme rádi a milujeme se, ale co je možná důležitější - rozumíme si. Ješitnost je jed ...

0 0
možnosti
GS

generál Scheisskopf

9. 3. 2011 10:31
O čem to je?

Prosím paní autorku, aby mi vysvětlila o čem ten příspěvek je. Podle jejích slov se jí osobně netýká, sama ten problém nemá, tak co proboha řeší? Když je chlap po čtyřicítce single, tak už s tím asi nikdo nic moc nenadělá a že se mu občas zadaří ulovit nějakou mladší přítelkyni, je jen jeho plus. V té chvíli mu mohu závidět, protože moje žena zestárla se mnou a dvacet už jí není, ale nám - narozdíl od něj - funguje nejen sex, ale i vztah. A to by mohl závidět zas on mně. Každá cesta holt má svoje pro i proti. A že se single čtyřicátnice nechytá? Tak tomu opravdu nevěřím. Jenže ono nezáleží jen na věku, ale také na povaze, že?

0 0
možnosti
B

Busák

9. 3. 2011 10:00
K tomu P.S. na konci-

dalo by se tomu možná věřit, ale nesmělo by to být na konci toho, co bylo napsáno předtím...

0 0
možnosti
M

Mikrospánek

9. 3. 2011 9:54
Jsem single 40+

Jsem single 40+ nejsem homosexuál, a žádnou ženskou, ani mladou,střední či starou nehledám. Možná je to pro někoho nepochopitelné, pokud ano, zkuste si ještě jednou přečíst tento článek a možná pochopíte proč....:-/

0 0
možnosti
B

Busák

9. 3. 2011 10:00
Re: Jsem single 40+

tak nějak :-)

0 0
možnosti
OSCZ1

obejmi svého censorka za 14,90,-

9. 3. 2011 1:57
Já to furt nemůžu dostat z hlavy

tu ženskou zášť, žárlivost, vztek, mindrák, zákeřnost projektovanou do zoufalých argumentů o téměř metafyzické kvalitě věkově rovnocenných svazků. Mně ani 40 není, ale nenapadlo by mě škemrat o pozornost druhého pohlaví tím, že zdůrazním mnou uznalé povahové statky. Není to o pohlaví a ani věku, škremají sotva odkojení chudáci, kteří se cítí vyjímeční a v 16 proklínají ČS Superstar za zneuznání jejich talentu. Škemrají holky nad svými idoly (kteří hledí po jiných), ale stejně tak zkušenostmi ošlehané paničky jako paní autorka, anebo i starší. Že je ti 40 a co? Nejspíš ti nějaká blonďatá "poběhlice" a "zlatokopka", která si "buduje kariéru přes postel", neboť "inteligence" by jí asi více nedovolila vyfoukla manžela... ale ty máš tu svoji zakonzervovanou lásku a nedotknutelbou hrdost, a když tohle chlap nechápe, asi tě není hoden... a furt dokolaRv

0 0
možnosti
IX

IfčaX

9. 3. 2011 8:09
Re: Já to furt nemůžu dostat z hlavy

Tohle všechno jste fakt v tom blogu vyčetl? A takhle hlasy uvnitř hlavy občas taky slyšíte? ;-D

0 0
možnosti
MD

daadyy

8. 3. 2011 23:48
je to jasné

Potřebuje si vrznout ;-D

0 0
možnosti
M

michal111

8. 3. 2011 20:23
Asi mají ženy o úspěšné starší muže zájem

Pro vztah jsou třeba dva. Pokud by nebyl zájem ze strany mladších

žen o zaopatřené a úspěšné starší muže, asi by to takto nefungovalo...

0 0
možnosti
ZK

SID09

8. 3. 2011 20:45
Re: Asi mají ženy o úspěšné starší muže zájem

Ale fuj !!!  Nepochopils to hlavní - ženy hledají pravou lásku, něhu, porozumění, inteligenci.............

a když to nenalézají u mladších, či vrstevníků, tak jdou věkově výš a výš až pak  najdou vhodný protějšek - často o nějaký ten pátek starší. !!;-D

0 0
možnosti
E

eldaha

8. 3. 2011 20:05
Tedy podle reakcí pánů blogerů

to vypadá, že většina žen po čtyřicítce je u nás z důvodu neatraktivnosti opuštěná, protože se všichni muži bez rozdílu věku tísní kolem dvacítek (30). Ale ať se koukám, jak se koukám, realita je poněkud jiná. ;-D

0 0
možnosti
ZK

SID09

8. 3. 2011 20:39
Re: Tedy podle reakcí pánů blogerů

Další dáma, co vůbec nic nepochopila !!;-D!!

Děvenko, a kdo si tady ztěžuje ? ?  ;-D   Chlapi to rozhodně nejsou ;-D!!  

0 0
možnosti
JN

namestii

8. 3. 2011 20:00
Jeeeeeee

Kamarád, 22 let: "Mladý holky? V sexu nuda, sice hezký těla, ale je to dřina skórovat první večer. S ženou nad 35 je to přesný opak. Sex je hned a když se jí to líbí, tak i kdykoli jindy. Jsou takové maminkovské a rády se o mne staraj. "

Kamarád, 26 let: "Mladý holky jsou hloupé, dvě večeře a je tvoje, co s nimi jinýho? Vrstevnice jsou hrožně free, mám 3-4 kámošky na telefonu a když chcem, tak si dáme. A starší? Nejsem nekrofil"

Kamarád, 30 let: "Mladý holky jsou takové povýšené, ne jako za nás. A starší? To ne!!!"

... Vždy se těmito "keci" hrozně bavím. .-) ... Ale ať si kdo chce co chce říká, prachy jsou svoboda a svoboda je sexy ... Pokud se tento druh svobody spojí s inteligencí, pak je "neodolatelný" kdokoli .-) ... jj, ač nemám PP rád, tak "sexy mozek" je neskutečná pravda. .-)

0 0
možnosti
OSCZ1

obejmi svého censorka za 14,90,-

8. 3. 2011 19:09
stará, zapšklá, opuštěná a frustrovaná panna

Jj, to je tak když ženské ujíždí vlak. Manipulativní jednostranná argumentací a jakási nejasný morální apel v článku se snaží v mužích snad vyvolat pocit viny a v důsledku tak zvrátit společenskou situaci ve svůj prospěch. Je to dost naivní a kostrbatá strategie, jak známo, tonoucí se stébla chytá.Rv

0 0
možnosti
VV

SYETEY-KOTZOUR

8. 3. 2011 19:12
já myslím, že když jsou ty starší dámy o tolik lepší

...tak ti nejmazanější se na ně mohou klidně soustředit.....a nám blbcům nechat mladý maso....;-D;-D;-D (tohle téma mě dneska fakt baví);-)

0 0
možnosti