Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
AN

TondaN

18. 6. 2011 23:06
nemám

nic proti nudismu:-)jen tady v diskuzi s toho někteří dělají témaRv pořád titíž:-):-)

0 0
možnosti
BR

Stobka

18. 6. 2011 22:17
Ať žije nudismus a je ho čím dál více

bohužel u nás na východní Moravě je pořád málo příležitostí

0 0
možnosti
D

Duke...Nukem

19. 6. 2011 9:13
Re: Ať žije nudismus a je ho čím dál více

ale...,v mistku treba jsou natur party a ja osobne chodim k moravce,se pridej...:-)

0 0
možnosti
MK

miunka

18. 6. 2011 20:47
Máte jinou zkušenost,

ale je u obou úhlů pohledu je třeba mít stále na mysli, že svoboda jednoho končí přesně tam, kde začíná svoboda druhého. Jinak je problém.

Mia Kobosilová

0 0
možnosti
P

petrakisova.blog.idnes.cz

18. 6. 2011 21:00
Re: Máte jinou zkušenost,

Jak už jsem psala níže, mixování nuda - nenuda opravdu nemůže dělat dobrotu a v tom s Vámi naprosto souhlasím. Ale na nudismus jako takový se dnes už dívám jinak. Díky za reakci!

0 0
možnosti

O.Sindler

18. 6. 2011 19:38
Dřevnatost

V postu podemnou se nráží na jeden problém co mě hned z kraje napadá. Co když člověk na nudapláží dostane erekeci? Neumim si představit, že by se nikdo nepozastavil.

0 0
možnosti
HP

huh

19. 6. 2011 10:38
Re: Dřevnatost

Na nudapláže jezdím celý život (je mi  51 let), ale s erekcí na nudapláži jsem se ještě nesetkala. Leda snad nějaký ten voyer v křoví..;-) - možná.

0 0
možnosti
K

Kozel_

18. 6. 2011 16:55
Ne vše taková idylka, jak píšete

Autorka článku, s kterým polemizujete, má v podstatě pravdu. Když třeba natvrdo zmiňuje to, že "mužská chlouba na povel lehni nereaguje". I ve všem dalším.

Problém je, že na nudistické pláže chodí různí úchylové, chodí tam právě očumovat nebo se exhibovat. To jsem nevymyslel já, na ty pláže je tam i posílají "odobrníci" sexuologové, pamatuji, jak o tom jednou mluvila Fifková. Ten problém zmiňují i provozovatelé takových zařízení v Česku, proto leckde nesmí přijít muž sám, jen v páru se ženou. Opět, odůvodnění že tam chodí úchylové, kteří se tam někdy nepřístojně chovají - očumují, producírují se vzrušení případně tam i masturbují, nejlépe poblíž nějaké osamocené ženy. Pro tyto důvody tu je dost přísná reglementace, nejen nutnost přijít v páru, ale i další pravidla a zákazy. Která jinde na normální pláži nejsou. Věci, co uvádím nejsou mé výmysly, jsou to problémy, o kterých mluví provozovatelé naturistických spolků a zařízení.

Řeči o asexualitě nahoty jsou jen řeči. Zájem mužů

0 0
možnosti
K

Kozel_

18. 6. 2011 17:00
Re: Ne vše taková idylka, jak píšete

(od malých chlapců) o nahotiny, to není ani náhodou něco asexuálního. Je to zcela rozšířené. Na té pláži se pouze ti lidé tváří, že nahota druhých je normální a je nezajímá.

Dále v Čechách by asi neexistovalo, aby na takovéto pláži byl někdo v plavkách, jak píšete. Žádné jak každý chce, ale povinný pobyt bez plavek. Být tam v plavkách, to je spíš jen tolerované - někde, jinde to ani netolerují.

Za nevhodné považuji tam tahat děti, zejména dívky ve věku, o kterém píšete. 10, 11, 13 let - právě zde povinná nahota dívkám nejvíc vadí. Ano, pod tlakem okolí (všichni nazí) se taky svlékne, zvláště v cizí zemi, kde nepotká nikoho známého. Ale jak by se taková dívka chovala, kdyby tam měla spolužáka ze třídy? Vám jako dospělé ženě to zas tak nepřijde, dívce na začátku puberty to přijde opravdu jinak, i když není puritánsky vychovávaná (což v téhle zemi není v 95% případů).

0 0
možnosti
AR

Don don

18. 6. 2011 16:48
no

souhlas a velikej. :-)

0 0
možnosti
RK

semelik

18. 6. 2011 16:35
Děkuju, moc pěkně jste se mi trefila do toho, co jsem chtěl

napsat  - a neuměl to všechno tak dobře zformulovat.

0 0
možnosti
KB

ladyevil_cz

18. 6. 2011 16:34
Hmm:)

Jenže Mia neprotestovala...a už vůbec ne proti nudismu ;-) Měla výhrady přesně proti tomu, co jsi udělala...vnucovala jsi nahotu v krámku, který proto nebyl určený :-P Ale napsané mě příjmenou formou a tak také karma R^

0 0
možnosti
ZP

zzzdenek13

18. 6. 2011 16:27
Už ne

No já jsem si to taky párkrát kdysi vyzkoušel, ale pocity jsem měl úplně stejné, jako ta paní Mia, co vás inspirovala. Ona ale spíše protestovala proti té nechtěné zkušenosti s nudisty, než že by ten "naturismus" úplně haněla. Jde asi o osobní pocity z toho nahatého zážitku, a já už prostě nikdy mezi nudisty nepůjdu. Nahota je pro mne cosi svátečního, vzácného, než abych chtěl pobytem na nudapláži jaksi pocitově okorat.

0 0
možnosti
ŠA

s.m.

18. 6. 2011 16:24
Nuda

Dávám karmu, ve všem máte pravduR^R^R^

Pěkný den:-)

0 0
možnosti