Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
OVNN

o vaše názory nestojíme

30. 7. 2011 21:47
Princezna ne, česky je to kněžna

0 0
možnosti
P

petrakisova.blog.idnes.cz

30. 7. 2011 21:55
Re: Princezna ne, česky je to kněžna

Máte pravdu, na internetu jsou obě verze, ale kněžna zní v češtině lépe. Opravuji a děkuji!

0 0
možnosti
PP

Peregrina

30. 7. 2011 20:15
moc hezky napsáno, karma!

jen se Vás zeptám, kde jste konkrétně byla na rekreaci, v jakém středisku u DOmažlic, já bydlím v Klenčí pod Čerchovem, myslím, že jste byli na Babyloně? Jinak na Domažlickou nemocnici, tu starou pochmurnou šedivou budovu, co vypadala jako továrna, mám také vzpomínky, ale naštěstí už je zrušená, máme novou nemocnici. Ono šlo o to, že ať tam v té staré doktoři byli jakékoliv kapacity, tak když jsem tam byla příjmána, tak jsem si myslela, že jdu do krematoria...já tam byla jen na noc kvůli mdlobám a nízkému tlaku a ráno jsem podepsala revers, já tam nemohla zůstatt, ne kvůli personálu, ale kvůli té šílené atmosféře tam.:-) Jinak moc pěkný článek

0 0
možnosti