Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

jarinka

5. 11. 2011 6:15
Ani ženská, ani chlap.

Pokud nejsou potíže, nechodit tam vůbec, třeba třicet let. A mohou být jemní a usměvaví do aleluja. Dokážou, jako všichni doktoři, rozrejpat zdravé tělo a pak tam chodíte ne jednou ročně, ale každý týden. Jsou bohužel odměňováni dle počtu a náročnosti výkonů.

0 0
možnosti
M

motylek_02

7. 11. 2011 17:34
Re: Ani ženská, ani chlap.

Ja nevim, ale prevencky mi dopadaji dobre, pani doktorka pochvali, a pak ji zas nemusim nejakou dobu videt. To co popisujete se taky nemusi vyplatit, znam takovych pripadu nekolik: lekarska kontrola zadna a kdyz uz se pak nador nasel, bylo pozde. Jen proto ze zenske nechtely chodit na gyndu.

0 0
možnosti
HH

Svatej Utřinos

5. 11. 2011 0:39
To klišé o mužských doktorech je značně zakořeněné, ale já

s ním nesouhlasím. Na internát nám chodil přednášet gynekolog, který měl velice svérázné vyjadřování. Přednášku zahajoval slovy: "a co byste, holky, chtěly slyšet? Vždyť králíkům taky nikdo neradí a každej rok vyvedou mladý! " K otázce pohlavních nemocí nám sdělil: "Když k nám přijde holka, která má syfla a strašně se tomu diví, tak jí řeknu: dobře ti tak, huso hloupá, nemáš se válet s barevnejma!" apod.(bylo nám cca 15 let)

První doktor (bylo mi 17 let) byl muž v důchodovém věku, který měl tak nejapné průpovídky (zřejmě si připadal vtipný, ale mně jeho chování přišlo poněkud neprofesionální), že jsem na pár let měla z gynekologů noční můry.

Jednoznačně preferuji ženy: lépe se jim vysvětlují nepříjemné a stud vzbuzující záležitosti, jsou empatičtější a nemusím čelit otázkám typu: vy máte tak krásnou noční košilku, nebojíte se, že vám jí zašpiníme? (před jedním drobným zákrokem v nemocnici)...

4 0
možnosti
PKL

Politicky korektní lež

5. 11. 2011 1:44
Re: To klišé o mužských doktorech je značně zakořeněné, ale já

Mno,....pán byl zřejmě rasista a za to má ode mneR^

0 0
možnosti
B

basata

5. 11. 2011 0:34
Záhada...

Gynekologie a gastronomie je doména chlapů...

1 0
možnosti
PF

chatulka

4. 11. 2011 23:41
nesouhlasím

Pravda je ta, že má první zkušenost shodou okolností s gynekoložkou byla hrozná. Jmenovala se Tvrdá a opravdu dělala svému jménu čest. Poté jsem se s jistou nechutí "vrhla" na mužské doktory. Nicméně jsem ani tam nezažila lepší zkušenost. Necitliví někdy i suroví, dokonce se mi u jednoho doktora stalo to, že s nohy "do praku" v průběhu vyšetřování pozval dál svého /tajně doufám, že kolegu/ a řešil s ním něco co absolutně nesouviselo se mnou!!!! Ale na obranu žen, gynekoložek, právě s jednou udržuji lékařsko-pacientský vztah a je naprosto úžasný. V životě jsem neviděla citlivější osobu, milejší, vstřícnou a nesmírně empatickou.Možná je to vyjímka potvrzující pravidla a asi i jedinečná.:-)

0 0
možnosti
L

Lafinta

4. 11. 2011 22:45
to se mi nezdá

jen jednou jsem byla u chlapa-gynekologa, ale prostě jsem se tam tak nějak necítila dobře. Tak chodím k dr. - ženě. Je to v pohodě, provedla mě mýma těhotenstvíma....není na co si naříkat.

0 0
možnosti
LS

Pepinie

4. 11. 2011 22:26
souhlasím

ke gynekoložce už by mě nikdy nikdo nedostal...

0 0
možnosti
SS

slavka1

4. 11. 2011 22:17
Mně to maminka říkala taky, ale neměla pravdu.

To máte asi jako s tím ochlupením, v tom se Vaše maminka taky mýlila. A to, že jste si potvrdila na jedné pitomé doktorce tuto teorii, nic moc neznamená. Osobně jsem přesvědčená, že to spíš záleží na člověku, než na pohlaví. Já osobně jsem měla lepší zkušenost s ženami. Kromě jedné dětské gynekoložky, která byla prý úžasná odbornice, ale zato vůbec nerozuměla dětem. Chlap gynekolog mě jeden připravil o panenství a způsobil několikadenní bolesti, kvůli druhému  jsem přišla o mimino a navíc mě stáhnul o peníze, na které neměl nárok a ani mi nedal stvrzenku s tím, že mu zrovna došly. Vlastně si nepamatuji na žádného dobrého gynekologa, ale věřím, že jsou, jen jsem na ně prostě nenarazila. Na škole jsem měla lékařku, která byla taky trochu drsná, ale ne jako ta Vaše. Nejlepší byla moje lékařka, ke které jsem chodila hodně moc let a se kterou jsem odrodila všechny své děti, ale která mi bohužel utekla do důchodu. Našla jsem si novou a taky je milá.

2 0
možnosti
PKL

Politicky korektní lež

4. 11. 2011 23:50
Re: Mně to maminka říkala taky, ale neměla pravdu.

Ten co vás stáhnul o peníze, nedělal na praze 10?

0 0
možnosti
M

mevak

4. 11. 2011 21:31
Jestli můžu něco podotknout, .......

.....tak já pro změnu zase vyšetřuju raději ženy, než muže.    ;-)

0 0
možnosti
RK

šedý vlk

4. 11. 2011 21:03
Po

úvodním slovu jsem čekal kdovíjaký horor, až do konce jsem se prokousával trochu rozláčným líčením. Hm, nic zvláštního.

0 0
možnosti
PZ

Psí zadek

4. 11. 2011 20:51
Myslím, že je to velmi individuální

Já osobně chodím radši ke gynekoložkám a to z důvodu studu. V situaci, kdy nemám na vybranou, to vydržím, ale pokud bych měla chodit pravidelně ke gynekologovi, dopadlo by to tak, že bych na preventivní prohlídky prostě nechodila. A zkušenost, že by muži byli citlivější, taky nemám.

2 0
možnosti
TH

Gmurr

7. 11. 2011 18:43
Re: Myslím, že je to velmi individuální

Ja taky ne.

0 0
možnosti