Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
BJ

Enin

4. 11. 2011 20:37
Asi se to nedá paušalizovat

Ale mám stejné zkušenosti. Nejen s jemností, ale hlavně zájmem mi co nejvíce pomoct. Byla jsem u dvou žen, a když jsem se vlastně náhodou dostala k muži, byla jsem z toho uplně nadšená. Mám totiž hodně zakloněnou dělohu (což jsem se po x letech dozvěděla až u té druhé gynekoložky). Trpím kvůli tomu občas bolestmi, té první jsem si na to často ztěžovala a ačkoliv jí mám ráda a byla moc hodná, nikdy mi neřekla, proč je mám. Ta druhá mi to řekla, ale tím to haslo. A pan doktor mi poprvé konečně vysvětlil, co přesně mi ty bolesti vlastně způsobuje, zjistila jsem, že s tím souvisí i moje permanentně zablokovaná bederní páteř, poradil mi, jak mám cvičit, prohmatal to, aby zjistil, kdy a jak moc to bolí a prostě se mi snažil co nejvíce sám od sebe poradit. Mimo to trpím tak trochu chronickým zánětem způsobeným kvasinkami a on byl první, co se rozhodl, že mě toho zbaví, aby se mi to tak často neopakovalo. Takže já mám také takovou zkušenost. Ale tím samozřejmě neshazuji všechny gynekoložky:)

0 0
možnosti
MH

MH78

4. 11. 2011 20:27
Opačná zkušenost

Mám zcela opačnou zkušenost. Dvě báječné gynekoložky a dva chlapi k nakopání - naštěstí jsem nebyla jejich pacientkou dlouhodobě. Asi to nebude tak jednoznačné.

0 0
možnosti
S

skoda-lasky

4. 11. 2011 20:22
nesouhlasím

K muži bych šla snad jen, kdyby mi nezbylo nic jiného. V životě jsem byla u 4 žen, z toho tři byly bezvadné a jedna děsná. Nemám proto ráda takovou generalizaci.

2 0
možnosti
ZS

škovras

4. 11. 2011 19:49
Moje žena

s Vámi souhlasí ! Prý narazila taky na jednu takovou, o jaké píšete. Teď prý chodí k nějakému gynekologovi už víc jak 20 let. Jak je to u zubařů vím zase já. První na základce byla zubařka (děs), pak samí chlapi a dobrý. Ke konci 80. let jsme měli přidělenou zubařku. Nechodil jsem k ní, anžto kolegovi vytrhla 3 (!) zdravé zuby - pořád nemohla najít ten bolavý. Ten mu našli až na pohotovosti ve Vladislavce. A naší sekretářce roztrhla svými tlapami oba koutky úst. Všichni z pracoviště jsme se jí vyhýbali. No a celá naše rodina chodí k jednomu soukromému zubaři už téměř 2 desítky let. Takže já hlasuju pro chlapy. :-)

0 0
možnosti
S

skoda-lasky

4. 11. 2011 20:23
Re: Moje žena

Jako sorry, ale Vaše žena usuzuje ze dvou zkušeností?

1 0
možnosti
PP

Peregrina

4. 11. 2011 19:35
moje máma to říkala taky...

ženský ubližujou, páč ví, jak to bolí a co si můžou dovolit...a muži to neví, tak jsou celkově ohleduplnější. Já nikdy gynekoložku ženu neměla, vždy jen muže, tak posoudit nemůžu, ale ze zkušenosti mojí i mého okolí je to hlavně o člověku, nezáleží na pohlaví....prostě blb nebo sadistka v bílém plášti být může, stejně tak super gynekoložka a skvělý chlap - doktor..michodem, mám trochu pocit dejavu, protože včera jsme náhodou  tohle téma řešily s kamarádkou...a ted si o tom čtu blog.....:-)

1 0
možnosti
MM

venenum

6. 11. 2011 19:13
Re: moje máma to říkala taky...

jenomže někteří muži "ubližují" právě proto, že netuší, jak to bolí.

0 0
možnosti
T

terezav

4. 11. 2011 19:28
neee,

já mám naprosto skvělou gynekoložku, nedám na ní dopustit; k chlapovi bych nechtěla; gynekoložka, pokud není krá.a /ta předchozí byla/, tak by měla ženám víc rozumět, přece jen máme stejné orgány; lékař ví, jen to, co se naučil ve škole a v praxi, ale pocity nikdy znát nebude

0 0
možnosti
IS

vanastr

4. 11. 2011 19:24
Jsou lepší ...

... protože gynekoložky to mají na rozdíl od gynekologů tak nějak v pi..:-P

0 0
možnosti
ŽA

atrapa

4. 11. 2011 19:10
kdo je lepší ?

Myslím, že je to různé případ od případu. Měla jsem první zkušenost s paní gynekoložkou v r. 1969 a musím říct, že byla mnohem šetrnější a příjemnější nežli pan gynekolog, kterého zastupovala. U toho jsem byla jednou, poprvé a naposled. A o mnoho let později jsem také vděčila paní gynekoložce za správnou diagnosu a včasnou operaci. Takže s Vaší paní matkou nesouhlasím, ale vím, že její názor mnohé ženy sdílí.

1 0
možnosti
JAZ

alexej77

4. 11. 2011 17:50
Za komunistů...

Co jiného se za komunistů dalo čekat ?? A to si troufnu odhadnout, že použila stejný nástroj (nedezinfikovaný) na 10 dívek-žen.

0 0
možnosti
O

ollina

4. 11. 2011 17:38
Dorostová gynekoložka v Brně v 80. letech

Také jsem měla tu "čest" se s gynekoložkou mrazivého jména setkat. Když jsem k ní přišla poprvé, respektive podruhé, zkonstatovala, že budu asi "v tom" a zeptala se, jestli si to nechám. Řekla jsem, že ano a tím jsem si zřejmě vydobyla trochu méně mrazivý přístup... Paní doktorka měla totiž kromě gynekologie v popisu práce i mravní výchovu. Antikoncepci zásadně nepředepisovala a hlásala, že mají studentky především studovat! No, a když náhodou otěhotněly a chtěly podstoupit interupci, vyslechly si od paní doktorky další mravoučnou přednášku. Přehlásit se k jinému gynekologovi šlo pouze po známostech, neboť všechny studentky středních a vysokých škol patřily právě jen k této paní doktorce... Nicméně Vám děkuji za zajímavý  článek a nostalgickou připomínku dob, kdy jsme chodily na gynekologii jen s obavou zda nejsme těhotné...

0 0
možnosti
P

petrakisova.blog.idnes.cz

4. 11. 2011 17:52
Re: Dorostová gynekoložka v Brně v 80. letech

Díky! Byla jsem zvědavá, jestli si to náhodou nepřečte i někdo, kdo k téhle gynekoložce taky chodil... Ale vážně k ní patřily i středoškolačky? To snad nemohla stíhat8-o

0 0
možnosti