Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
IR

Iris Reeves

4. 11. 2011 17:30
je to individuální

Nemůžu se zbavit dojmu, že vycházíte jen z jedné silně negativní zkušenosti.

Vidím to spíš opačně - více jsem o tom psala na svém blogu

 http://vhled.webnode.cz/blog/co-je-u-porodu-prirozene-a-co-ne-/  - i když to je spíš o

porodech. Mně třeba přítomnost mužů v gynekologii připadá divná. V každém případě

nelze nikomu vnucovat lékaře, ke kterému nemá důvěru.

1 0
možnosti
SS

strycek-Joe s.r.o.

4. 11. 2011 16:20
Už dlouho jsem se takhle nenasmál

;-D karma

0 0
možnosti
MM

venenum

4. 11. 2011 16:09
je to individuální

Je to individuální. Tak jako existují šetrní, ale přesto pečliví gynekologové, existují i šetrné, ale přesto pečlivé gynekoložky. Všechno je v lidech, tedy jednotlivcích.

Měla jste prostě smůlu na tu první. Stejně tak můžete mít smůlu v jakémkoliv oboru.

Když v první třídě narazíte na špatnou a zlou učitelku, je správné tvrdit, že všechny učitelky jsou špatné a zlé?

A co třeba novináři? Lze paušalizovat, že jsou všichni takoví či makoví a s novinářkami je to právě naopak ???

0 0
možnosti
P

petrakisova.blog.idnes.cz

4. 11. 2011 16:19
Re: je to individuální

Odpovídám totéž co na zubaře. Souhlasím, že je to hlavně v lidech. Nicméně málokterý obor má tak přímočarou souvislost s pohlavím jako gynekologie, takže to v tom pohlaví trošku být může. A asi i je, jinak by tolik diskutujících nemělo obdobnou zkušenost jako já.

0 0
možnosti
S

stedrik

4. 11. 2011 15:55
no přinejlepším,

když je pohledná pacientka má o jeden nástroj navíc ;-D

1 0
možnosti
G

garumna

4. 11. 2011 15:49
Souhlas, karma!

Mam naprosto stejnou zkusenost.

0 0
možnosti
A

angi5

4. 11. 2011 15:07
je to o lidech

Mám opačnou zkušenost-můj bývalý gynekolog byl arogantní a chladný - s prominutím hňup,kdežto gynekoložka ke které docházím v posledních letech je příjemná,pečlivá a citlivá.Tohle je prostě individuální,je to o povaze člověka.

7 0
možnosti
HH

Svatej Utřinos

4. 11. 2011 17:04
Re: je to o lidech

Přesně tak. A také: jsou věci, o kterých se mi lépe mluví se ženou....

0 0
možnosti
JK

J.K.S

4. 11. 2011 15:07
Zubař

Jako malá holka jsem byla u zubaře. Byl hrozný. Pak jsme se přestěhovali a začala jsem chodit k zubařce. Byla šikovná, vůbec mě ošetření od ní nebolelo. Proto říkám, že budu chodit vždycky jen k zubařce, protože zubaři jsou řezníci. :-/ Připadá vám tohle tvrzení jako pitomost? Jasně, že ano. Ona to pitomost je. Na základě zkušenosti s jedním lékařem či lékařkou odsoudit všechny lékaře téhož pohlaví nesvědčí o zrovna vyvinutém intelektu. Pamatuji toho již hodně, párkrát jsem se stěhovala a měnila lékaře.  Chodila jsem ke gynekologům i gynekoložkám. Až na jednoho řezníka - muže jsem neměla špatnou zkušenost. Takže nekoukám na to, jakého pohlaví je lékař, ale na to, co se o něm povídá. Mám-li si vybrat, jestli půjdu k někomu, kdo je trochu rafan, ale umí léčit, nebo k někomu, kdo je milý a přátelský, ale pozná nanejvýš rýmu, dám přednost tomu prvnímu.

5 0
možnosti
P

petrakisova.blog.idnes.cz

4. 11. 2011 15:50
Re: Zubař

Určitě je to hlavně v lidech, u zubařů stejně jako u gynekologů. Jenomže ta zubařina nesouvisí s pohlavím tolik jako gynekologie, takže je opravdu možné, že pro tento obor mají muži lepší předpoklady. Aspoň mně to tak podle mých zkušeností připadá, a jak je vidět z ohlasů na článek, tak nejsem sama.

0 0
možnosti
A

APEG

4. 11. 2011 15:04
Podobné zkušenosti

Paní doktorka možná nebyla sadistka, ale byla už v důchodu, a asi už neměla moc citu v rukou, a navíc používala středověkou techniku. Vystřídal jí doktor s brejličkama a rozhodně s citlivějším přístupem. Prvně jsem se styděla, ale co, pak už to bylo v normě. Souhlasím, že radši si sednu na gynekologický křeslo než před zubaře. I když i toho mám skvělého.:-)

0 0
možnosti
IH

misaviki

4. 11. 2011 14:51
No nevím

Já bych k muži gynekologovi prostě nešla, přirozený stud. Přijde mi uvalený, aby se ve mě hrabal cizí chlap. Měla jsem vždy ženy a s naprostou spokojeností (možná je to i tím, že jsem nezažila komunistickou éru, takže se lékaři snaží). Gynekologa jsem měla u porodu a po zážitku, kdy mě šil bez umrtvení a děsně se divil, že to bolí, s vaším tvrzením o citlivosti mužů gynekologů nesouhlasím.

4 0
možnosti
L

lumin-oil

4. 11. 2011 14:23
rozhodne

davam prednost gynekologovi pred gynekolozkou....s babama mam vyhradne spatne zkusenosti. Akorat...nechapu, ze ti chlapi muzou cely den cucet zenskejm mezi nohy, ze se jim to nezosklivi. Jednou jsem na monitoru videla to, co vidi doktor a byt chlap, tak uz zenskou nechci v zivote videt.

1 0
možnosti