Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
BVLNČ

bota v lejnu,však noha čistá

11. 3. 2012 23:09
Značka vs. neznačka

Článek má v mých očích asi takovou výpovědní hodnotu, jako kdybych si měl podle stejného klíče vybrat auto...

Můžete lidem zazlívat, že si koupí Mercedes, když by jim mohla skvěle posloužit i Škoda, že? Kupuji si u Mercedesu jen značku, nebo i kvalitu, kterou prostě Škoda nemá? A to se ani nebudu zmiňovat o napodobeninách aut z Asie, které zanedlouho zaplevelí evropský trh, a u kterých sice všichni trubci zajásají nad cenou, ale už jen pohled na crash testy by je mělo odradit do něčeho takového vlézt, natož pak do toho posadit i své děti!!

 To, že něco vypadá jako auto neznamená, že se v tom svezu, a to, že něco vypadá jako bota neznamená, že v tom budu chodit.

 Mimochodem, už jsem viděl víno, které se jmenovalo Bílé víno, viděl jsem pivo, co se jmenovalo Lahváč, ale ještě jsem neviděl jeansy, co by se jmenovaly Džíny. Poradíte kvalitní noname značku jeansů? Nikde jsem totiž žádné neviděl.

5 0
možnosti
RH

Enter67

12. 3. 2012 10:35
Re: Značka vs. neznačka

Už jsem viděl bytosti, co vypadaly jako lidé, ale po zjištění obsahu jejich mozkovny jsem musel rychle změnit názor. ;-D To je jen další takový přitroblý argument, jaké používáte vy. Btw. Co je pro Vás větší značka, Škoda, nebo Chevrolet? Asi to druhé, co? Ale když kouknete, co se dnes pod tou značkou Chevrolet prohání po silnicích za "vlajkové limuzíny", tak si asi spíše koupíte tu škodovku. A nemusíte ani studovat oficální zdroje informací, stačí se jen ptát mezi lidma, ti totiž prostým používáním věcí dělají značkám či neznačkám nejlepší reklamu anebo i antireklamu. Druhou věcí pak je používání vlastního rozumu, a to je to, co řada lidí neumí - je přeci tak snadné se nechat manipulovat. :-/ Jo jo, Němci ve 30. letech byli taky krásně zmanipulovaní a jak to dopadlo....

1 0
možnosti
Ž

žížek

11. 3. 2012 15:22
pche

jsem chlap a nikdy jsem si nestěžoval, že dědím oblečení po ségře... je značkové ;-D

0 0
možnosti
JN

namestii

10. 3. 2012 23:44
Souhlas

Žena si nechala spíchnout šaty v Brně v Echomoda a max spokojenost s přístupem, kvalitou i cenou.

1 0
možnosti
T

Tojsmemy

12. 3. 2012 13:00
Re: Souhlas

Tohle nevypadá jako reklama, ale jako věrohodný příspěvěk :-)

0 0
možnosti
VS

vegetable sky

10. 3. 2012 21:07
.

je mi úplně jedno, v čem kdo chodí, hlavně když mi to necpe a nemá pocit, že na základě jeho předražených hadrů šitých dětma v Číně, je výjimečný

0 0
možnosti
L

limu

11. 3. 2012 7:01
Re: .

přesněR^

0 0
možnosti
K

kion121

9. 3. 2012 21:27
Naprostý souhlas

R^

0 0
možnosti
L

Leinad

9. 3. 2012 19:59
Antiznačka

Kupujete věci, které nemají výrobce. A máte hezkou představu o "české značce", tudíš vaší oblíbenou značkou asi bude "český výrobek." Hezké protimluvy.

Mimochodem důvody, proč někdy koupím "dražší než nejlevnější oblečení" jsou: výdrž, pohodlnost použití(nepromokavý, vzduchu propustný, nepotím se v něm,..)

0 0
možnosti
P

petrakisova.blog.idnes.cz

9. 3. 2012 21:42
Re: Antiznačka

Někteří čtenáři mě pochopili, ale někteří ne, tak to zkusím vysvětlit. Nevybírám si oblečení podle značky, ale to neznamená, že mě nazajímá kvalita. Naopak, zajímá mě velice, ale nejsem za ni ochotna platit cokoli navíc jen proto, že má nějaké konkrétní jméno (značku). Čili se značkám programově nevyhýbám, jen těm předraženým. A pokud chci do oblečení investovat více, raději si připlatím za originalitu českého designéra než za globální značku, kterou obléká celý svět. Ale běžně samozřejmě kupuji věci dovezené, tak jako asi všichni, protože ryze český výběr je opravdu už hodně zúžený.

1 0
možnosti
T

Tojsmemy

9. 3. 2012 17:56
Těžko vysvětlovat

někomu, kdo nezkusil lepší značku. Já si rozhodně nekupuju Hugo Bose oblek proto, abych ukazoval že na to mám i přesto, že jsem v Drážďanech za něj zaplatil 15tis v ČR stojí 30tis+. Zkoušel jsem obleky od Blažka i OP Prostějov, ale zatímco v Bosu se můžu válet celý den na židli v kanclu nebo sedět 4hod v autě, furt vypadá jako vyžehlený, to samé  po zkušenostech s tuzemskými značkami v cenových hladinách 10tis+ rozhodně řici nemůžu.

4 0
možnosti
MM

Martinez3S

10. 3. 2012 18:37
Re: Těžko vysvětlovat

Ahoooj Jiříku ;-DR^

1 0
možnosti
M

MikiInSpain

9. 3. 2012 16:59
Presne tak

taky podporuju lokalni podniky a proto nakupuju temer vyhradne u znacek skupiny Inditex :-P

0 0
možnosti
JE

jo.hanna

9. 3. 2012 16:38
Co označujete pojmem " značkové" ?

Každé zboží přece nese určitou značku, punc svého výrobce. Nemůžete chodit oblečena neznačkově, i kdybyste si šila včechno sama, bude časem Váš styl šití a oblékání Vaší značkou. A co je u nás považováno za módní značku je jinde běžný kus oblečení.. a mnohé skutečně vysoce špičkové značky zde vůbec nejsou známé.... kolik lidí by si všimlo, že potkalo ženu v šatech od Balenciagy?

0 0
možnosti
N

NumLk

9. 3. 2012 15:36
svata prostoto

Docela Vam preji tu sladkou iluzi o ceske svadlene. Pokud to ma byt za slusnou cenu, neni mozne aby vec nemela hacek: budto je laciny material ( poznate po 1 vyprani), kradene strihy nebo vychodni produkce. Vsechny 3 atributy kombinuji velkovyrobny hadru. Nechci jmenovat, ale vetsinu techto kramu najdete v kazdem obchodnim centru. Jejich ceny tomu odpovidaji a ceska svadlena je tudiz bez sance.

0 0
možnosti