Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
O

okmnbhuij

30. 5. 2012 10:29
:-(

Nesouhlasím... BLBOST lidí se totiž zakázat nedá...

Dokud si lidi budou myslet, že řešení spočívá v kradení (v tomto případě od bohatých a úspěšných), tak vždy budou existovat komunistické a jim podobné strany.

0 0
možnosti
A

Askii

30. 5. 2012 19:52
Re: :-(

Ano blbost lidí je nekonečná, třeba dnes se pracující člověk nechá okrádat těmi, co na práci sáhnout ani nemusí. Jak absurdní že?

4 0
možnosti
LA

mogula

30. 5. 2012 10:21
A co se změní zákazem nic

Stejně ty největší svině a korytářo jsou už dávno v jiných "demokratických" stranách a bojují za veřejné blaho. Nebojím se komunistů o nic víc než ostatních stran a zejména nebezpečná jsou zasedání parlamentu, kdy si zde člověk není jistý už vůbec ničím.

1 0
možnosti
JR

kadet

1. 6. 2012 14:11
Re: A co se změní zákazem nic

Ano, jak zakázat komunisty v ODS, ČSSD ale i v ostatních stranách?

2 0
možnosti
ZB

zberanek

30. 5. 2012 10:02
Zakázal bych je, ale všechny - včera bylo pozdě

Které komunisty chce autorka zakázat? Všechny, tedy červené, modré, zelené, černé, růžové, atd. a nebo jen ty jedny, které se jí nejméně líbí. Mně se nelíbí ani jedni soudruzi a zakázal bych všechny strany s nimi.. Jsou to všichni bývalí a nebo současní soudruzi, i proto je stát v takových problémech.

3 0
možnosti
X

Xman1

30. 5. 2012 9:58
Zakazte si co chcete, ale vubec si nepomuzete.

Nazor volicu KSCM zakazem jejich strany nezmenite, jen je tim na5erete a budou volit jine levicove strany. Navic, komunisticti politici by udelali presne to same co Vandas, zalozili by treba KSCMS (pridali by Slezko), kosmeticky by zmenili program aby je soud nemohl zakazat pomoci stejnych argumentu a byla byste tam kde jste.

Co se minulosti tyce, ano, meli jsme stare stroje, vsechno chatralo a lide stali ve frontach. Ale na druhou stranu jsme alespon vlastnili nase podniky a to co vydelaly zustavalo ve state. Dnes vlastni cesi pouze zlomek velkych spolecnosti. Zbytek ma zahranicni vlastniky a velka cast zisku mizi v nenavratnu. Co myslite, je lepsi vrabec v hrsti v podobe mene uspesnych statnich spolecnosti, nebo holub na strese v podobe zahranicnich firem co tu pouze zamestnavaji lidi?

7 0
možnosti
JV

jv1107

30. 5. 2012 9:55
Ze značné části příspěvků

běhá mráz po zádech. Komunisti jsou dobráci, za kterých bylo dobře, dnešní strany jsou "rádobydemokratické". Nevím jak vy, ale já první republiku nepamatuji, pamatuji ale sedmdesátá léta, prověrky, zavírání (krásná věta z komentáře Svobodné Evropy - soudce Kašpar dělal čest svému jménu), něčí rozhodování, co můžu číst, vidět a poslouchat, nikdo neměl šanci vycestovat (na západ), pokud nebyl komunista, svazák, nebo někoho nepodplatil, jak stále něco nebylo. Nedělejme si iluze, to nezpůsobil SSSP, i když ho Ronald Reagan správně nazval říší zla, to byl dílo ochotných komunistů u nás. A že jich bylo. To je totiž hodně hodně důležitý faktor, proč stále komunisty omlouváme - vždyť u nich byli táta nebo máma, strýc nebo teta,  nebo bratranec či sestřenice. A to je přece hodný člověk, má rád děti (zvířata...). Ale je to jinak. Zločinec zůstane zločincem, i když ho pětina lidí podporuje a každý, kdo se k partě zločinců dobrovolně dá na sebe bere spoluvinu za zločiny, které ta banda spáchala.

7 0
možnosti
PH

pavel64

30. 5. 2012 10:11
Re: Ze značné části příspěvků

S poslední větou bych i souhlasil, jenomže většina těch nejhorších komunistů a jejich synků už dávno nechce mít nic společného s rudou barvou a škodí státu v jiných dresech. Tehdejší aparátčík žil často v paneláku a jezdil na chatu Žigulikem, s majetkem dnešních politiků se to nedá vůbec srovnávat.

1 0
možnosti
Č

český_vesničan

30. 5. 2012 9:42
..jeden poznatek....

..slovo...kandelábr.....ve vztahu ke komunistům..... je na této diskuzi za sto dukátů.....

0 0
možnosti
X

xychteen

30. 5. 2012 10:29
Re: ..jeden poznatek....

No, myslím, že by to dopadlo víceméně stejně, kdybyste na ně hodlal věšet i jiný lidi.

:

MMCH proč jste to vlastně tenkrát nedělal? Na vesnici jste je neměli? :-P

1 0
možnosti
PN

antitopolanek

30. 5. 2012 9:32
Cígler

;-D

2 0
možnosti
PZ

PeTaX

30. 5. 2012 9:31
Kromě zásadní chyby:

"Stejně jako k Vandasovým neofašistům..." Miliónkrát opakovaná nepravda. DSSS jsou extrémní levičáci, stejní, jako KSČM.

1 0
možnosti
M

MatX

30. 5. 2012 9:23
Pár poznámek

V prvé řadě je třeba si uvědomit, že ČSR (později ČSSR) byla od roku 1945 okupovaná sověty. Ono to zní sice divně, ale zamyslete se nad tím, proč v celém východním bloku vyhráli komunisti volby. Takže my vlastně ani neměli šanci něco s tím udělat a neměli ji ani místní komunisti, z nichž ti nepohodlní stejně nakonec skončili na šibenici.

Druhá věc však spočívá v tom, že nelze zakázat stranu, která má podobně vysoké preference. I kdyby se to nakonec nějak podařilo, tak ta strana vznikne hned znovu s jiným názvem a vše pojede dál.

A tak jedinou možnou cestou je boj s fanatismem. Ano s fanatismem, nikoli komunismem. Mnozí komunisti nejsou špatní lidé, mají své názory a mají je dobře srovnané. Vědí moc dobře co se dělo a nesouhlasí s tím. Pak je tu banda fanatiků, kteří budou vychvalovat vrahy do posledního dechu. Těm je třeba zabránit v získání moci. Nejedná se jen o komunisty, ona současná vláda je toho také jasným příkladem. Fanatismus je totiž nebezpečný vždy bez ohledu na barvu.

9 0
možnosti
A

Askii

30. 5. 2012 19:50
Re: Pár poznámek

přesně tak! R^

0 0
možnosti
W

Widenak

30. 5. 2012 9:14
Větší snůšku blábolů jsem již dlouho nečetl

Domnívám se, že tady ta paní/slečna je možná nebezpečnější než ti komunisti, co proti nim bojuje. Což takhle se zamyslet nad tím, proč mají najednou tak velkou popularitu? Inu je tomu tak proto, protože tzv "demokratické strany" to za posledních 20 let totálně projely a v současné době není na politické scéně nikdo, koho by šlo volit. Takže zbývají jedině ti komunisti.

A kecy o tom, jak je to nebezpečné jsou k ničemu, protože strany "napravo" od KSČM jsou plné lumpů a zlodějů. To je to, co lidi vidí a co se dá dost těžko vysvětlit.

11 0
možnosti
Č

český_vesničan

30. 5. 2012 9:17
.....Větší snůšku blábolů jsem již dlouho nečetl....

....:-P....

0 0
možnosti