Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

při těchto diskuzích o dětech v kavárně se mi vybavuje povzdech mé dcery v době, kdy měla 4letá dvojčata a klukovi bylo půl roku, že by si hrozně přála, dát si někde v klidu kafe.

2 0
možnosti
AJŘ

S těmi dětmi v kavárně, nebo raději bez nich?

0 0
možnosti
VH

Máte pravdu. "Jenže vždycky se najde pár sobců, kteří chtějí nadřazovat vlastní potřeby a přání potřebám a přáním ostatních." Například bezdětní nervózové, kteří nerespektují potřeby malých dětí.

PS: Jsem už téměř praděd, ve stáří už mě ten dětský jekot opravdu dráždí. Ale nenapadlo by mě, že kvůli tomu je třeba dítě přivázat k židli. A zákaz dětí v restauraci mně připadá stejně debilní nápad, jako například kvóty (jedno, zda pohlaví, cikánů, imigrantů, ...).

0 0
možnosti
PK

Opravdu je potřebou malého dítěte sedět v kavárně? Myslím, že tady trochu zaměňujete potřebu dítěte a jeho rodiče :-). Jinak za bezdětné nervózy mluvit nemůžu, sama mám děti tři. Přesto nechápu, co je sobeckého na očekávání, že si v kavárně vypiju kávu bez obtěžování cizími dětmi. PS: Zákaz dětí v restauracích jsem nikde v textu nezmiňovala.

8 0
možnosti
JH

Nejsme ve sporu, ale znám příběh kousavého dítěte, který zatím vede do ztracena. Dalo by se rlůzně citovat Kanta a další, ale mí rodiče mi vštípili zásadu: co sám nemáš rád, nečiň jinému. Kdybych přesto činil, matčina "zdnická" hřbetem ruky stačila jednou. Dneska ovšem jede "francouzský model" výchovy dětí.....8-o

1 0
možnosti
PK

Kousavého? To jako doslova? :-)

0 0
možnosti

K tomu to není co dodat - jak jednoduché. Jen, aby rodiče respektovali to, co obsahují body 1 - 3R^

3 0
možnosti
Foto

až se zase vrátí do výchovy dětí přirozené mantinely jejich chování, nebude problém jít s dětmi kamkoliv.

Asi jsem stará škola, ale kavárna vždy byla oázou klidu a proto si tam dovedu představit dětský koutek dost těžko.

Neberme věcem jejich přirozenou podobu.

9 0
možnosti
PK

Ta výchova asi bude klíčová. Nedávno jsem byla v Bratislavě v nádherné secesní kavárně ve stylu monarchie, s živou klavírní hudbou. Vedle nás seděla rodina se třemi malými dětmi a naprostý klid, i bez dětského koutku.

3 0
možnosti
JN

abych se přiznal, nerozumím, o čem je řeč. Když byly moje děti malé, ani by mě nenapadlo tahat je po kavárnách.

4 0
možnosti
PK

Já si taky radši dala kafe s kamarádkou v klidu doma:-). Ale na druhé straně myslím, že dětské kavárny jsou skvělý vynález. Akorát by se jejich služby neměly vyžadovat všude.

0 0
možnosti
Foto

Věčný konflikt tolerance a ohleduplnosti. Principiálně by stačilo málo. Jenom aby ti, co mají být tolerantní, byli tolerantní je o trošku více, a ti, co mají být ohleduplní, byli o stejnou trošku více ohleduplní. Nastal by překryv a bylo by po problému. Opak je často realitou - nastává "nedokryv", který vytváří prostor pro konflikty i diskuse.

Zaujala mě myšlenka, že rodičovství není zásluha. Není. Stejně jako jí není stáří, mládí, pohlaví apod. To všechno vyžaduje ohled, ale nevytváří nárok.

Hezký článek:-)

2 0
možnosti
PK

Díky, je to přesně tak, stačilo by málo. Jako matka samozřejmě vím, že to s dětmi někdy opravdu není snadné, takže mám pochopení, když na straně rodičů vidím snahu situaci řešit... A rodičovství je spíš než zásluha úkol. Celoživotní :-). A osobní. Ostatní mi s ním mohou pomoci, ale nemůžu to po nich vyžadovat.

3 0
možnosti
PK

Děkuji, to je milé virtuální setkání po letech! :-)

0 0
možnosti
TM

T15o32m96á85š 55M84a63l49ý

11. 1. 2016 11:47

Tesat do kamene! R^R^R^R^R^

3 0
možnosti
  • Počet článků 176
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2701x
Aby se člověk dostal k pramenům, musí plavat proti proudu. S proudem plave jenom svinstvo.