Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

O20t53a 11V68á54l97e49k

4. 2. 2016 13:54

Díky za informaci.

1 0
možnosti
Foto

Poněkud jsem, jako asi často, zaspal, a nečetl jsem výroky paní Žilkové a komentáře na ně už vůbec ne. Napravil jsem to. Neshledal jsem na tom článku nic, co by mělo vyvolávat nějakou hysterii. Prostě názor. Tvůj článek je pro mě ukázkou profesionálního přístupu k tématu. Bez dovolení jsem na něj odkázal v komentářích ke článkům některých vyděšenců. Jsem lehký optimista, komentáře upřednostňující racionální přístup k tématu se množí. Možná že nevyhyneme na uzoufání. Posílám vřele mrazivý pozdrav do Brna:-)

2 0
možnosti

tak paní Žilková způsobila pád Říše římské?;-D No to mi stačí...a já si říkal, po kom ta její dcera je;-D

1 0
možnosti

Sice paní Žilková neřekla, že nešlo o sexuální agresi, ale to, že evropské ženy budou svůj pud řešit vyhledáváním nových samců (muslimských Afričanů a Arabů, řekla. A to je i tak nepřípustné.

To podle Vás mírné slovo, kterým byla podle Vás Žilková častována, je opravdu, ale opravdu velmi mírné. Napadají mě mnohem razantnější.

3 2
možnosti

A kde berete jistotu, že k žádnému partnerství imigranta z muslimských zemí s Evropankou nedojde? Já bych řekla, že to tak vyloučené není :-). Ale Váš názor Vám nevyvracím, stejně jako ho nevyvracím paní Žilkové, stejně to ukáže teprve budoucnost.

5 0
možnosti

Dost mě pobavilo, že si za to evropské ženy mohou samy, protože chodí vyzývavě oblékané. Paní Žilková by mohla začíst s výchovou přímo v rodině - například její dcera Agáta chodí dosti provokativně, nevím, co by na její outfity řekli imigranti...

A pak ti hoši jdou k nám a měli by zvládat zvyky, které jsou běžné v té které zemi.

9 0
možnosti

P90e60t85r 90B20r24o58ž

18. 1. 2016 14:48

Četl jsem celý článek a i když z něj vyškrtnete těch pár slov, je i tak velmi výmluvný.

A ještě výmluvnější je, že z idnes byl smazán kritický blog jiné autorky (s velkou karmou) a místo toho se tu objeví tento škvár. Rv

10 1
možnosti
Foto

Těžko soudit, kde je pravda, když neznáme originál rozhovoru, tedy jeho záznam, který sloužil k vyhotovení článku.

Neztotožňuji se s hrubými nadávkami směrem k paní Žilkové, nicméně s jejím pohledem na věc zásadně nesouhlasím.

Podle mého názoru je obrovský rozdíl mezi pokoutním obtěžováním nahodilým frotérem (osahávačem) a napadením organizovanou tlupou sexuchtivých neurvalců, jejichž oběti často vyvázly s modřinami, poškozeným oděvem, ba dokonce i zbaveny spodního prádla.

Jsem také zcela zásadně proti takové multikulti výchově na školách, jakou paní Žilková navrhuje. Multukulti je zajímavá v rovině kulinářské či folklorní, rozhodně však není žádoucí podvolovat se tlakům na přijetí cizokrajných právních systémů, ideologií a společenských zvyklostí, byť i selektivně pro imigranty. Nelze používat dvojí metr nebo stávající ohýbat, až se zlomí.

14 0
možnosti

Děkuji za názor :-). Vidím to velmi podobně, jen jsem - asi vlivem své profese - k senzacechtivým zprávám daleko podezíravější a nevěřím, že by se p. Žilková na násilí na ženách dívala nějak zásadně jinak než my dvě. Multikulti komentovat ani nechci, ať to okomentují odborníci na školství, kteří se ve věci vyznají. Ale za tohle si ty nadávky nevysloužila.

2 0
možnosti
Foto

Lide nesouhlasi s nazory Zilkove v celem rozhovoru a neni to jen o te jedne zrusene vete o sexualni agresi, kterou i podle vas rekla.

Ale jak muzete ohodnotit lidi, kteri vyslovili svuj nazor, jako nemyslici, hystericky a zmanipulovany dav?

Viz tahle veta z vaseho blogu>

,Ale nejhorší pocit mám z nemyslícího davu, který ochotně a doslova na povel spustí hysterickou reakci. Opravdu jsme tak snadno manipulovatelní?,

6 1
možnosti
Foto

„Hysterik, zmanipulovaná ovce et cetera je vždy člověk, který má jiný názor než já.“ Takhle to zkrátka někteří lidé mají – nevyjadřují se k myšlenkám, argumentaci nahrazují dehonestací oponenta.

4 1
možnosti

Dost se divím paní Petře, že se jí chce do podobné debaty vstupovat. Žilková řekla, Zilková neřekla, pomalu hlasování, veřejný soud. Ta dáma se léta prezentuje jako dáma svobodná i svobodomyslná. Utkal jsem se s ní kdysi ve veřejné debatě a po mém soudu kecala. Ovšem stála si zas svým názorem a měla na to právo. Tahle věci vůbec nečtu, ale zdravým rozumem soudím, že Žilková určitě nesschvaluje násilí na ženách. A motat se okolo formulace dvou vět...:-/ Je mi těch blábolilů líto.;-€

1 0
možnosti

Zdravým rozumem jsem to viděla naprosto stejně, taky proto jsem začala trochu pátrat a následně o tom napsala. Ale není to primárně o p. Žilkové, vidím v tom klasickou ukázku zkreslování médií a manipulace.

2 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS