Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
HM

Článek na Novinkách jsem četla , byla jsem hned na pochybách, zvláště když mluví o mobilních telefonech ,že to jsou uprchlíci IS .. tak mi přišlo ,že kopíruje zprávu ze Švédska , kde u jednoho Syřana se našly v telefonu hrůzné obrázky děkuji za informaci.. karma R^

3 6
možnosti
Foto

No to je přeci logické, že kopíruje zprávu ze Švédska, Protože takový Syřan přeci musel být jen jeden ... ;-D

1 0
možnosti
Foto

Karma a tleskám. Krásná práce. :-)

7 12
možnosti
Foto

Na jiném místě jsem před chvílí kvitoval skutečnost, že takový článek na Novinkách vyšel. Trochu jsi mi ten příjemný pocit pokazila. :-) Autora jsem neznal (respektive jsem si na něj vzpomněl až při čtení tvého článku). Bohužel musím na rozdíl od níže komentujících souhlasit s tebou. A to v tom, že v podobných situacích je osoba autora zcela zásadní, protože jeho serióznost činí seriózními i informace, které je těžké si jinak ověřit.

7 4
možnosti
TB

Místo kádrování toho, kdo to napsal by bylo možná lepší diskutovat o tom, co napsal......Nebo jinak, pokud si myslíte, že lže, tak se do těch uprchlických táborů vydejte sama a pak napište z toho reportáž...A uvidíme ;-)...Jinak je to pouze tlachání Rv

25 9
možnosti
Foto

Vy jen žertujete, že? ;-)

1 2
možnosti
Foto

O90t83a 83V59á53l23e53k

4. 2. 2016 13:57

Díky, že se stejně jako v případě pí Žilkové snažíte korigovat účelově jednostranné informace šiřitelů strachu z uprchlíků, třebaže se to může jevit jako sisyfovská práce.

12 9
možnosti
Foto

Strach šíří uprchlíci sami svým chováním.

5 0
možnosti