Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^ víc dodávat ani netřeba. A to i po tom, co jsem si přečetl celou diskusi.

2 1
možnosti
Foto

Je hodně legrační číst diskuze k některým blogům. Většinou se jedná o žhavá a problematická témata. Vynoří se několik chytrolínů, jsou to stále stejná jména, a "moudře diskutují". Vůbec jim nevadí, že úplně vedle.

Tato autorka napsala minulý a tento blog na téma důvěryhodnosti předkládaných informací. A napsala, že u některých podivných textů je nezbytné zkoumat nejen jejich obsah, spolehlivost, ale i dosavadní vystupování a jednání autora právě proto, jestli je možno jeho "informaci" přijmout.

A u hodnoceného autora zpochybnila přijatelnost textu a to, jestli vůbec byl na místě a v situacích, které popisuje. A já se přidávám k názoru, že tam autor možná ani nebyl. Ona vůbec nezpochybňuje problematiku uprchlické tsunami, jen nabádá, abychom si dávali pozor na důvěryhodnost informací.

Do toho se pustí profláknutí "diskutéři", kteří autorku napadají, ale vůbec nechápou, o čem píše!! A protože nemám rád hloupost a její šíření, tak vyvracím nesprávnosti a nepravdy kritiků a je to označeno za napadání "ad hominem" (myslím, že ti označovatelé moc neví, co toto znamená). A když po marném vysvětlování, že je debatér mimo mísu a nepochopil podstatu blogu, když pak si z dotyčného dělám jemně legraci, jsem nazván trollem. Pokud vyvracení nepravd a lží je trollení, pak jsem trollem. A vůbec se za to nestydím!!

Chovám se stále stejně, když po marné snaze o vážnou debatu na mne stále prší nesmyslné "argumenty", pak se bavím a v tom duchu píšu.

Dnes tu např. byly blogy o knize, hudbě, ze života a pod. NIKDY jsem pod podobnými blogy neměl tu čet potkat se s "diskutéry", o kterých teď píšu. Vždy jen u témat, řekněme úzce zaměřených, diskutabilních a "silně o dnešku". A jejich texty mne baví, já za to nemůžu. Nepotřebuju číst nějaké certifikáty o zjištěném IQ nebo EQ, pro mne je dostatečně vypovídající jejich psaní, názory a reakce. To je reálné a praktické IQ a EQ. A u mnohých je velmi tristní.

Mějte krásný den.

8 5
možnosti
Foto

Máte to nějak zmatené, pane Macháčku.

4 4
možnosti
JL

A co když má pravdu, i když je to aktivista a magor?

5 0
možnosti
Foto

a vy myslíte, že jí má? Podle čeho tak soudíte?

0 2
možnosti
Foto

Když si ten Váš nový výplod přečtu, tak mám pocit, že tady děláte z komára velblouda a pletete bič (víte z čeho). Rv

Vy nejprve sice všechny původní údaje o tom pánovi potvrdíte (tedy je nevyvrátíte), ale následně k nim vždy dodáte nějaké to Vaše zpochybňující "ale když". Přitom vždy opět jen spekulujete, kádrujete a dehonestujete!

Nevím proč to děláte, protože to je úplně jedno, zda dané "svědectví" podal třeba "držitel plakety za dárcovství krve" nebo ne. Podstatný je jeho obsah a k němu jsem od Vás neviděl ani písmeno!

Vlastně tuším, proč to děláte - chcete hlavně obhájit sebe sama a všechnu tu hrůzu, kterou píšete. To se Vám ale absolutně nepodařilo! Rv

(Mimochodem - znáte to pořekadlo čím víc se do něčeho rýpe, tím víc to pak také smrdí?)

19 8
možnosti
Foto

Navíc neumíte číst, protože autorka se k textu vyjádřila, jenže to se vám do trollení nehodí, že?

5 6
možnosti
Foto

R^R^R^

Krásná práce. Já si také myslím, že v žádném táboře nebyl a už vůbec ne 6 týdnů.

8 8
možnosti
JL

Já si myslím, že vy všichni tady, tzv. bloggeři jste agenti BIS, VZ, FBI, CIA, Mossadu, MI6 a KGB. V

2 0
možnosti
PB

..... sem neodolal a přelouskal si tu "časovanou bombu",- když pominu osobnost autora, kerej mě vůůůbec nezajímá, pak na obsahu samotném neshledávám nic zvláštního, překvapivého,- stejná situace popisovaná jinými autory (potaž. autoritami), svědky, policisty, politiky,- monitorovaná TV štáby celé Evropy, amatérskými nahrávkami atd. atd. ........ tedy fakticky se to děje, což je bez debat, ale pokud tomu dobře rozumím, měl by o tom informovat asi jinej "mystifikátor",s trochaj lepším kádrovým profilem,- v tem je čokl zakopanej ?!

21 3
možnosti
JC

Já Vám, Petře, strašně moc děkuji, že jste tento příspěvek napsal! Snažím se to tady v diskuzi už v několika příspěvcích napsat také, ale holt nemám ten dar, co Vy. Pár vět a trefa!R^

12 3
možnosti
Foto

A proč se bojíte otvírat diskuzi? Pan Roth Vás zde přísně setře.

1 0
možnosti
MB

Mystifikátor a samozvaný zakladatel organizací Herzán je skutečně nedůvěryhodný a zdá se, že jedinou věcí, proč to dělá, je získat pozornost. Ale jak je vidět, lidé v Právu, na Novinkách a i tady (tedy s podobným totalitním myšlením), jsou schopni mu i tak uvěřit. Je to jenom jejich vizitka. ;-)

13 7
možnosti
OK

Opět se potvrzuje, že nejvíce lidí tleská tomu, který říká to, co chtějí slyšet. Bez ohledu na to, co je zač.

18 0
možnosti
JH

Při svém věku a vzdělání pořád věříte tomu, že argumenty přesvědčíte blba???!!

7 0
možnosti
OK

Zázraky se dějí.

1 0
možnosti