Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

I60v85a19n 96M88a76r74e82k

1. 2. 2017 18:13

Dá se žalovat "vrchní soud", případně týpek který takový verdikt vynesl ?

5 1
možnosti
JZ

Už jsem to napsal v jiné diskusi. Pana Tomia Okamuru rád nemám, ale komolení jmen se mně nelíbí.

12 0
možnosti
MP

Před chvílí jsem ten výsledek sporu slyšela v rádiu. Vašemu článku R^.

Jsem zděšena tím, jak hluboko může klesnout týdeník, který by si rád říkal seriozní. Ještě hlouběji poklesl v tomto případě soud. Zkomolili a zesměšnili jméno známé osoby, navíc to nebyl jednorázový výkřik v hospodě. Komolením něčího jména se nedosáhne žádné kritiky. Mohli rovnou napsat "pitomec" a zdůvodňovat. Tohle je na úrovni mladších školáků, kteří se pokoušejí vymyslit na spolužákovo jméno nějakou přezdívku a nadávku a tak ho šikanovat.

Kdyby ovšem někdo veřejně sáhnul na určité "ikony" stejným způsobem .....:-/

26 0
možnosti
Foto

Já už jsem to někam psala, Okamuru vůbec nemusím, ale docela by mě zajímalo, jestli mohu v oprávněném případě nazývat Pitomiem i soudce, který takto rozhodl. :-/:-)

30 1
možnosti
Foto

I82v63a43n 77M84a70r91e95k

1. 2. 2017 18:14

Dnes zcela mimořádně "+" paní Jandová . R^

9 1
možnosti
JH

Podrobně jsem ten rozsudek nestudoval, Okamuru nemusím.!!

1 2
možnosti
MR

M66a75r37t79i69n 79R62a89m

1. 2. 2017 17:19

Smutné je to! Ale i skutečnost, že se o skutku z roku 2013 soudního rozhodnutí dočkáme až teď!Rv

9 1
možnosti
RJ

Takže ctěný slavný soude, možno-li v oprávněných případech používat i následovné výrazy jako Kraďousek, Šišla či Šláfnberk, Sralbotka, atp. ? Děkuji...

29 1
možnosti
JL

Legrační je, že média si poslední dobou často stěžují, že díky internetu a sociálním sítím může psát kdo chce, a že díky tomu upadá kvalita mediálního prostoru.

A pak sami hloupě zesměšní jméno poslance a ještě se hloupě soudí. :-P

24 0
možnosti
EH

Hlavní problém vidím v tom, že v tom zesměšňování není žádná publicistika. Říct "Okamura je pitomec" je jenom urážka, ne kritika. Satira by měla být věcná a trefná. Třeba Andrej "sorryjako" Babiš. :-)

10 0
možnosti
VM

Okamůra je sice možná pitomec ale ten klaun se jmenoval Pitomio = krátká a věcná satira .

0 0
možnosti