Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

tak jsem se aspoň zase něčemu novému přiučil. Doteď jsem znal jen "asimetrickou".

Asi metr široká a asi metr hluboká;-);-D

0 0
možnosti

Pobavilo, jenom jsem nedávno s údivem zjistila, že kluci délku řeší už od malička. A to když mi můj syn, co mu je 2 a půl roku hrdě oznámil, že "...Má dlouhej pinďour" :-)

0 0
možnosti

R^ Inu, ožehavé téma, ale je to lidské. V té souvislosti si vždy vzpomenu na testovací otázku mé kolegyně v bývalé práci: záleží na velikosti nebo na provedení? Preferuji prožitek, nejlépe obou, takže má odpověď byla - na provedení. A tumáš čerte kropáč; vzápětí zaznělo:" Áááá, zase jeden s malým!"8-o;-(

Dodám jen, že jsem ji o své pravdě v praxí nepřesvědčoval.;-):-)

1 0
možnosti
Foto

R^Kdysi jsem měl kamaráda, který studoval strojárnu. Jednou přišel na pivo celý nešťastný a říkal, že se museli se svou dívkou rozejít kvůli příliš velkému přesahu. Jeho kolega též strojař se ho jal utěšovat, že je to pro něj pořad lepší, než kdyby důvodem jejich rozchodu byla příliš velká vůle.:-)

5 0
možnosti

Tou poslední větou jste udělala radost spoustě mužů. Sice se to říká leckde, že na velikosti nezáleží, ale každé potvrzení tohoto faktu ze strany dámy většinu pánů rozhodně potěší. I když pochybnosti dané mužskou ješitností stejně úplně nezmizí.

1 0
možnosti

Ale já nikde nepsala, že na velikosti nezáleží. Řeč byla pouze o délce. :-)

1 0
možnosti

tak vy nebudete mít problém s dlouhým, ale ta s krátkou ho mít bude ;-D

3 0
možnosti

Tenhle problém nikdy není jen na jedné straně. I když ta druhá délku za problém považovat nechce. :-)

2 0
možnosti

velmi jemne probrany hluboky problem...pobavilo. dekuju

5 0
možnosti
Foto

Máte pravdu, sexuologové říkají, že záleží spíše na obvodu....

Ta délka by se snad mohla mírně promítnout při porodu, což by pro ty krátké mohlo znamenat mírnou výhodu. Ale při tom rozdílu - kolik to může být - 2-5 cm?

2 0
možnosti
Foto

Taky záleží na obvodu pasu. ;-D

3 0
možnosti

Máte pravdu. Stejně to "hraje" hlavně na okraji, takže na délce toho či tamtoho opravdu tak nějak nezáleží:)

3 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS