Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
AK

Tak to je delani problemu tam, kde neni. Zijeme v blahobytu, mame cas na ptakoviny.:-P

19 0
možnosti
JK

Kolik českých emigrantů bere své dcery do čech speciálně na pomlázku?

Navíc mám tak nějak pocit, že jedině dopoledne o velikonočním pondělí mají muži navrch nad ženami.

8 0
možnosti
Foto

Především srovnáváte hrušky a jablka. Nezlobte se, ale i opilým blbem notně přehnaná pomlázka skončí nanejvýše jelitem, tedy něčím, co beze stopy zmizí a zřejmě, vyjma vás, nenechá žádné následky. Naproti tomu je ženská obřízka doživotním zmrzačením a to mnohdy nejenom ženských vnějších pohlavních orgánů. Vůbec jsem nepochopil, co vás vedlo tyto dvě naprosto nepoměřitelné věci srovnávat.

30 8
možnosti
PK

Zkusím vysvětlit. Samozřejmě, že z hlediska zdravotních následků a společenské závažnosti jde o naprosto neporovnatelné věci, a já je v tomto smyslu ani náznakem neporovnávám. Společné mají jednak to, že v obou případech jde o prastarou tradici - tudíž argumentovat, že pomlázka je dobrá, protože tradiční, je blbost. A za druhé mají obdobné východisko, diskriminaci žen a dávno překonané pověry. Stejně jako obřízka ženu neočistí, tak pomlázka ji neomladí. Nic víc jsem tam nevrdila. :-)

6 6
možnosti
Foto

Dáma má nějaký vnitřní problém. Je negalantní se jí zde na těchto stránkách posmívat.

4 1
možnosti
Foto

Pomlázka je násilí mužů na ženách. Ve většině případů ritualizované násilí, ale i to je násilí, souhlas.

Ovšem obřízka, to je úplně jiné kakao. Troufám si tvrdit, že taková obřízka je násilí žen na ženách, že to dělají matky a báby dcerám, protože tradice.

Třeba mně, když se narodila dcera, tak každá příbuzná ženského pohlaví, byla celá poskočná probodávat jí uši kvůli náušnicím. A já to zakázal, ať se holka rozhodne sama.

Děláte z chlapů bestie, já si myslím, že větší bestie jsou ženské :-)

22 2
možnosti
VH

Ale prapůvodem není pomlázka násilím.

0 1
možnosti
RH

To nemyslíte vážně, že ne ?

14 0
možnosti
MC

Brambory s rajčatama. Sice je tu někde článek, jak je to výhodné pěstovat na jedné rostlině, ale i tak...:-/

2 0
možnosti
Foto

Jo, ano. To bylo už před 50 lety v Německu, ale zapomněl jsem jméno toh hybrida.

Nahoře plodil rajčata, dole brambory.

1 0
možnosti
JS
DN

No to jste tomu dala na prdel. ;-D

2 2
možnosti