Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

jarinka

12. 9. 2012 14:58
To jsou ale hlupáci,

mohou udělat malér nevinnému. V poslední době jezdím hodně na Rychleby (přes Ramzovou).  Ráno nikdy nevím, zdali se stihnu vrátit za světla, tak balím s sebou i světla (ač nerada, každé deko navíc je znát). V neděli těsně před vyjetím jsem ale zjistila, že světla jsem zapomněla na zahradě (dost vzdálené), tak jsem hodila do ruksaku takovou tu oranžovou vestu. V lese se stmívá hodně brzy, takže když u Císařské boudy bylo v půl šesté už šero, v Petříkově jsem vjela do úplného světla a domů jsem to rozjela na padesátku - vestu jsem tedy nakonec a naštěstí nepoužila. Karma.

0 0
možnosti

astrudina

12. 9. 2012 13:39
No a já jsem včera večer zabočila

po chodníku z Italské na Vinohradskou a málem mě srazil neosvětlený cyklista, který se řítil Vinohradskou po chodníku! Také jsem ho zahlédla na poslední chvíli.

Pro takového ... platí jen parafrázovaná nadávka z d-fense - chodníková veš!;-ORv

1 0
možnosti

jarinka

12. 9. 2012 15:04
Re: No a já jsem včera večer zabočila

U nás udělali revitalizaci náměstí takovým způsobem, že zcela odrovnali cyklisty. Kočičí hlavy. Nemíním si ničit kolo, proto jezdím po chodníku také někdy. Ale pomalu a pokud vidím chodce, slezu. :-)

0 0
možnosti